Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Hearthstone simulátor
Hearthstone simulator
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 01. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Hearthstone simulator Author: Martin Strupek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Department of Software and Computer Science Education Abstract: The goal ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Název práce: Hearthstone simulátor Autor: Martin Strupek Katedra / Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Cílem této práce ...
Umělá inteligence a herní strategie v deskové hře Carcassonne
Artificial intelligence and game strategy in Carcassonne board game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The bachelor paper deals with the development of artificial intelligence for the Carcassonne board game for two to five players. Different approaches to creating a suitable game strategy are presented. Then, selected ...
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje umělé inteligence pro deskovou hru Carcassonne ve variantě pro dva až pět hráčů. Jsou zde představeny různé možnosti přístupů k vytvoření herní strategie. Vybrané z nich jsou ...
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje umělé inteligence pro deskovou hru Carcassonne ve variantě pro dva až pět hráčů. Jsou zde představeny různé možnosti přístupů k vytvoření herní strategie. Vybrané z nich jsou ...
Umělá inteligence pro hru Risk
Artificial Intelligence for the Risk Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The aim of this work is the implementation of the game Risk and ex- ploration how to develop artificial intelligence into game. Game implementation and artificial intelligence experiments are written in C# programming ...
Cílem této práce je implementace hry Risk a průzkum, jak do hry vy- vinout umělou inteligenci. Implementace hry a experimenty s umělou inteligencí jsou napsány v programovacím jazyce C#. V průzkumu vývoje umělé inteligence ...
Cílem této práce je implementace hry Risk a průzkum, jak do hry vy- vinout umělou inteligenci. Implementace hry a experimenty s umělou inteligencí jsou napsány v programovacím jazyce C#. V průzkumu vývoje umělé inteligence ...
Umělý hráč pro Dotu 2
Artificial player for Dota 2
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Dota 2 is one of the most popular strategic computer games of the Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) genre. MOBA games are based on teamwork and tactical thinking. That makes them an interesting platform for the ...
Dota 2 patří mezi nejoblíbenější strategické počítačové hry žánru Multiplayer Online Battle Arena (MOBA), který je typický svými nároky na týmovou spolupráci a taktické myšlení hráčů. To činí žánr zajímavou platformou pro ...
Dota 2 patří mezi nejoblíbenější strategické počítačové hry žánru Multiplayer Online Battle Arena (MOBA), který je typický svými nároky na týmovou spolupráci a taktické myšlení hráčů. To činí žánr zajímavou platformou pro ...
Skládání balíčků karet v počítačové hře Hearthstone
Hearthstone Counter-Deck Builder
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: 1 Title: Hearthstone Counter-Deck Builder Author: Šimon Stachura Department: Katedra softwaru a výuky informatiky Supervisor: Mgr. Jakub Gemrot, Ph. D. Abstract: Collecting cards and building decks out of them is the basic ...
Název práce: Skládání balíčků karet v počítačové hře Hearthstone Autor: Šimon Stachura Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph. D. Abstrakt: Základem sběratelských ...
Název práce: Skládání balíčků karet v počítačové hře Hearthstone Autor: Šimon Stachura Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph. D. Abstrakt: Základem sběratelských ...
Umělá inteligence pro hru Spelunky
Artificial Intelligence for Spelunky Computer Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Spelunky is one of the desktop games, where player control agent in labyrinth and his task is to reach the exit. In this labyrinth there are many threats and quests, which makes the game interesting for making artificial ...
Spelunky jsou jedna z plošinových her, ve které hráč ovládá panáčka a má za úkol projít bludištěm do cíle. V tomto bludišti čeká spousta nástrah a úkolů, což dělá hru zajímavou pro tvorbu umělé inteligence, kterou je možno ...
Spelunky jsou jedna z plošinových her, ve které hráč ovládá panáčka a má za úkol projít bludištěm do cíle. V tomto bludišti čeká spousta nástrah a úkolů, což dělá hru zajímavou pro tvorbu umělé inteligence, kterou je možno ...