Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Vizualizace molekul popsaných v ženevském názvosloví
Visualization of Molecules Described in Geneva System
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 11. 09. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předmětem této práce je implementace nástroje na automatické zpracování názvů organických sloučenin do podoby prostorového modelu molekuly. Pro popis modelu je použit jazyk VRML, což umožňuje mimo jiné následnou práci s ...
The subject of this work is to implement the tool for automatic processing of the names of the organic compounds into three-dimensional models of the molecules. The VRML language is used for description of the model. It ...
The subject of this work is to implement the tool for automatic processing of the names of the organic compounds into three-dimensional models of the molecules. The VRML language is used for description of the model. It ...
Preprocesor grafového jazyka
Preprocessor of a graph language
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučera, Luděk
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 26. 06. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Úkolem bylo navrhnout grafový jazyk, ve kterém by bylo snadné napsaní libovolného grafového algoritmu. Kromě intuitivního psaní kódu byl kladen důraz i na jeho délku. Výsledkem je tedy množinové chápaní grafu (vysvětleno ...
Hra minolovka - výpočetní složitost a implementace hledání řešení
Minesweeper game - computational complexity and solver implemetation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fiala, Jiří
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 06. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V předložené práci studujeme vytváření stromových rozkladů grafu se speciálním zřetelem na grafy užitečné při hraní hry Minolovka. Zároveň formalizujeme postup hry a zavádíme potřebnou terminologii. Na základě tohoto jsme ...
In the present work we study construction of tree decompositions with respect to graphs useful for playing the Minesweeper game. We also formalize rules of the game and present necessary terminology. We provide the set of ...
In the present work we study construction of tree decompositions with respect to graphs useful for playing the Minesweeper game. We also formalize rules of the game and present necessary terminology. We provide the set of ...
Rozpoznávání vzorů momentovou metodou
Pattern recognition by moments method
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bálek, Martin
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 26. 06. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce a přiložený program jsou zaměřeny na momentovou metodu používanou při rozpoznávání vzorů. Text obsahuje základní informace o metodě, jejích výhodách, omezeních, úpravách a rozšířeních. Práce je zaměřena především ...
This bachelor thesis and computer program are focused on the moments method which is used in pattern recognition. The text contains basic information about the method, its advantages, constraints, modifications, and ...
This bachelor thesis and computer program are focused on the moments method which is used in pattern recognition. The text contains basic information about the method, its advantages, constraints, modifications, and ...
Simulátor motokrosu
Scramble simulator
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílý, Tomáš
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 11. 09. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem práce je implementace gra fické hry simulující jízdu motokrosového jezdce. Uživatel ovládá fi gurku na motorce tak, aby se dostal ze startu do cíle za co nejkratší čas. Sbírá přitom kontrolní předměty rozmístěné po ...
The work aims to implement a graphic game simulating motocross ride. The player controls a motorbike rider and tries to get him from start to nish as quickly as possible. He has to collect checkpoints laid out along a track ...
The work aims to implement a graphic game simulating motocross ride. The player controls a motorbike rider and tries to get him from start to nish as quickly as possible. He has to collect checkpoints laid out along a track ...
Informační systém na spolupráci menších skupin uživatelů
Informational system for cooperation of small groups
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílý, Tomáš
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 11. 09. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je implementovat konkrétní informační systém na spolupráci a výměnu informací v rámci menších pracovních skupin uživatelů a dále detailněji rozebrat všechny aspekty, které se ukázaly významné při návrhu ...
The main aim of this work is to implement concrete informational system for cooperation and information interchange within small working groups of users and to analyze all aspects which have exposed to be important during ...
The main aim of this work is to implement concrete informational system for cooperation and information interchange within small working groups of users and to analyze all aspects which have exposed to be important during ...
Vizualizace jevů souvisejících s lineárním programováním
Visualisation of phenomena related to linear programming
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 06. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Předložená práce se zabývá návrhem a implementací skriptovacího jazyka zaměřeného především na ilustraci jevů souvisejících s lineárním programováním. Popisuji tedy konstrukci interpretu i teorii, která je k tomu potřeba. ...
This thesis introduces design and implementation of scripting language especially focused on visualization of phenomena related to linear programming. We describe a construction of an interpreter and a theory around it. ...
This thesis introduces design and implementation of scripting language especially focused on visualization of phenomena related to linear programming. We describe a construction of an interpreter and a theory around it. ...
Anotující disassembler
An annotating disassembler
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Martin
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 10. 09. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci byl vyvinut dissambler pro monolitické mikroprocesory (mikrořadiče) Microchip PIC. Tento dissambler u typických programů staticky určí hodnotu za běhu nastavovaných logických registrů čímž z neúplné adresy v ...
In this work disassembler for monolithic microproces or (micro-controllers) Microchip PIC was created. For typical programs this disasambler statically determines values of runtime address registers, thus complting the ...
In this work disassembler for monolithic microproces or (micro-controllers) Microchip PIC was created. For typical programs this disasambler statically determines values of runtime address registers, thus complting the ...