Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Diagramy ve středoškolské matematice
Diagrams in the high school mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Odvárko, Oldřich
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 26. 05. 2009
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o výskytu diagramů ve středoškolské matematice a jejich využití pro řešení různých problémů. Uvádí několik druhů diagramů, jejich odlišnosti a způsob využití. Zmiňuje také, jak spolu souvisí logika ...
This dissertation handles about an appearance of diagrams in high school mathematics and their use for solving of different problems. It features several kinds of diagrams, their dissimilarities and their ways of use. It ...
This dissertation handles about an appearance of diagrams in high school mathematics and their use for solving of different problems. It features several kinds of diagrams, their dissimilarities and their ways of use. It ...
Využití počítače ve výuce matematiky na střední škole
Information Technology in Math. teaching on high school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kašpar, Jan
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 14. 05. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Grafy a grafická komunikace
Graphs and graphical communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šarounová, Alena
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 09. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tento text je věnován učitelům nejen matematiky a přírodovědných oborů. Chtěla jsem zprostředkovat obecný pohled do problematiky grafického zobrazování a tématické kartografie. Na začátku textu jsem uvedla stručný historický ...
This text is dedicated to the teachers of not only math and natural sciences. I wanted to show the readers a general view on the problems of graphical imagery and thematic cartography. In the beginning of the text I mentioned ...
This text is dedicated to the teachers of not only math and natural sciences. I wanted to show the readers a general view on the problems of graphical imagery and thematic cartography. In the beginning of the text I mentioned ...