Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Specifické obtíže dospělých s dyslexií
Specific difficulties of adults with dyslexia
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Morávková Krejčová, Lenka
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá obtížemi dospělých s dyslexií. Jedná se o problematiku, které v České republice není věnováno příliš pozornosti. V rámci teoretické části je na základě české i zahraniční literatury ...
This thesis deals with the difficulties of adults with dyslexia. Not enough attention is being paid to this issue in the Czech Republic. The theoretical part of this thesis characterizes dyslexia and summarizes possible ...
This thesis deals with the difficulties of adults with dyslexia. Not enough attention is being paid to this issue in the Czech Republic. The theoretical part of this thesis characterizes dyslexia and summarizes possible ...
Interakce učitelka MŠ-dítě při řešení problémových situací
Kindergarden teacher and child interaction in problem solving situations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáková Hoskovcová, Simona
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato práce se zabývá způsoby interakce učitelek s dětmi v mateřských školách a svou pozornost zaměřuje na jejich interakci zejména při problémových situacích. K výběru právě problémových situací nás vede zájem o posilování ...
This thesis deals with manners of interaction of teachers with children in kindergartens and focuses mainly on solving problematic situations. We are examining question on how to strengthen resilience of children and what ...
This thesis deals with manners of interaction of teachers with children in kindergartens and focuses mainly on solving problematic situations. We are examining question on how to strengthen resilience of children and what ...
Self-efficacy v tranzitorních momentech se zaměřením na přechod mezi prvním a druhým stupněm základního vzdělání
Self-efficacy in transitional moments with a focus on the transition from primary to lower secondary school education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáková Hoskovcová, Simona
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: DIPLOMOVÉ PRÁCE Název práce: Self-efficacy v tranzitorních momentech se zaměřením na přechod mezi prvním a druhým stupněm základního vzdělání Autor práce: Bc. Barbora Kučerová Vedoucí práce: PhDr. Simona Hoskovcová, PhD. ...
OF THESIS Title: Self-efficacy in transitional moments with a focus on the transition from primary to lower secondary education Author: Bc. Barbora Kučerová Supervisor: PhDr. Simona Hoskovcová, PhD. Number of pages and ...
OF THESIS Title: Self-efficacy in transitional moments with a focus on the transition from primary to lower secondary education Author: Bc. Barbora Kučerová Supervisor: PhDr. Simona Hoskovcová, PhD. Number of pages and ...