Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Využití sociálních médií ve volební kampani v ČR se zaměřením na prvovoliče
Usage of social media in election campaign in the Czech republic with emphasis on youngest voters
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Očko, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zmapovat způsoby využití sociálních médií ve volební kampani. Teoretická část zahrnuje základní koncepty politického marketingu, stručnou charakteristiku sociálních médií a jejich nejdůležitějších ...
The goal of this diploma thesis is to map the possible uses of social media in election campaign. The theoretical part includes basic concepts of political marketing; brief characterization of social media and its most ...
The goal of this diploma thesis is to map the possible uses of social media in election campaign. The theoretical part includes basic concepts of political marketing; brief characterization of social media and its most ...
Využití marketingu v sociálních médiích
The marketing usage in the social media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
Využívání sociálních sítí na Blízkém východě se zaměřením na území Palestiny
Use of social networks in the Middle East focusing on the territory of Palestine
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (anglicky) Thesis focuses on the topic of usage of on-line social networks in the Middle East focusing on the territory of Palestine. Work consists of several theoretical parts. The first chapter deals with the definition ...
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký ...
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na téma využívání on-line sociálních sítí na Blízkém východě, především pak na území Palestiny. Práce se skládá z několika teoretických celků. V první kapitole vymezuji region Blízký ...