Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Mistakes: curse or blessing? The ELF perspective
Chyba: prokletí nebo požehnání? Perspektiva ELF
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Quinn Novotná, Veronika
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The present research focuses on students' attitudes and preferences towards English language learning at Czech private language schools. The study approaches language learning from two perspectives, the English as a Foreign ...
Tento výzkum se zabývá otázkou, jak studenti v českých jazykových školách v současnosti přistupují k výuce anglického jazyka a jaké jsou jejich preference. Studie se na výuku anglického jazyka dívá ze dvou hledisek, z ...
Tento výzkum se zabývá otázkou, jak studenti v českých jazykových školách v současnosti přistupují k výuce anglického jazyka a jaké jsou jejich preference. Studie se na výuku anglického jazyka dívá ze dvou hledisek, z ...
The role of metalanguage in ELT
Role metajazyka ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gráf, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (česky) Tato diplomová práce se zabývá problematikou role metajazyka a metalingvistické terminologie ve výuce angličtiny jako cizího jazyka na českých gymnáziích. Na koncept metajazyka a metalingvistické terminologie je v ...
(in English) The thesis deals with the topic of the role of metalanguage and metalinguistic terminology in English Language Teaching at Czech grammar schools. The concepts of metalanguage and metalinguistic terminology are ...
(in English) The thesis deals with the topic of the role of metalanguage and metalinguistic terminology in English Language Teaching at Czech grammar schools. The concepts of metalanguage and metalinguistic terminology are ...
Learner goals and attitudes to mistakes from an ELT and ELF perspective
Učební cíle a postoje studentů k chybě z hlediska ELT a ELF
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Quinn Novotná, Veronika
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tento výzkum se zabývá otázkou, jak studenti v českých jazykových školách v současnosti přistupují k výuce anglického jazyka. Konkrétně se práce zaměřila na odkrytí vztahu studentů k chybám, jazykovým cílům a kreativitě. ...
The present research focuses on students' attitudes and preferences towards English language learning at Czech private language schools. In essence, the thesis focuses on unearthing the relationship and attitudes of students ...
The present research focuses on students' attitudes and preferences towards English language learning at Czech private language schools. In essence, the thesis focuses on unearthing the relationship and attitudes of students ...
A native speaker as an EFL teacher
Rodilý mluvčí jako učitel angličtiny
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gráf, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 27. 05. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: A Native Speaker as an EFL Teacher Rodilý mluvčí jako učitel angličtiny Miroslav Ledvinka Abstrakt Úvod: Hlavním cílem práce je postihnout význam a úlohu rodilých mluvčí ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v kontrastu ...
A Native Speaker as an EFL Teacher Rodilý mluvčí jako učitel angličtiny Miroslav Ledvinka Abstract Introduction: The principal aim of this thesis is to determine the role and significance of native speaker teachers of ...
A Native Speaker as an EFL Teacher Rodilý mluvčí jako učitel angličtiny Miroslav Ledvinka Abstract Introduction: The principal aim of this thesis is to determine the role and significance of native speaker teachers of ...