Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků
Managing pupils' learning activities within a foreign language instruction
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Taxová, Jiřina
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 05. 12. 2007
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This dissertation deals with new ways of managing pupel's learning activities within a foreign language instuction, and attempts to outline the most important relations and effects emerging within this framework. Its ...
Tato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na ...
Tato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na ...
Vliv rodinných vztahů na vývoj identity jedince
The influence of family relationships onto development of identity of an individual
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Pelikán, Jiří
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 18. 06. 2007
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does ...
Dizertacni prace je pojednana, jako teoreticko-empiricka sonda do podoby klicovych rodinnych vztahu, majicich vliv na dotvareni podoby identity jedince. V ramci prace jsou rozpracovavana temata vyvoje konceptu identity v ...
Dizertacni prace je pojednana, jako teoreticko-empiricka sonda do podoby klicovych rodinnych vztahu, majicich vliv na dotvareni podoby identity jedince. V ramci prace jsou rozpracovavana temata vyvoje konceptu identity v ...
Vliv metody simulace v konstruktivistické výuce cizích jazyků na komunikační ostýchavost studentů vysokých škol nefilologického zaměření
Simulation method in constructivist foreign language non-specialist university instruction and its impact on students' communication apprehension
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Poláčková, Věra
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 07. 09. 2009
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This dissertation deals with mapping modern trends in the field of foreign language instruction and special attention is paid both to constructivist approach, simulation method and its application in university foreign ...
Předložená disertační práce se zabývá zmapováním modernizačních trendů v oblasti výuky cizích jazyků, přičemž zvláštní pozornost je věnována konstruktivistickému přístupu a metodě simulaci a jejímu užití ve výuce cizích ...
Předložená disertační práce se zabývá zmapováním modernizačních trendů v oblasti výuky cizích jazyků, přičemž zvláštní pozornost je věnována konstruktivistickému přístupu a metodě simulaci a jejímu užití ve výuce cizích ...
Modernizace přípravy učitelů pro vyučování v informační společnosti 21. století
Teacher preparation updating for teaching in the IT society of the 21 century
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Vališová, Alena
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 13. 07. 2009
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The work deals with the innovation of the students of second-stage primary school teaching preparation in the field of ICT implementation into the didactic students preparation. It features the information science basic ...
Práce se zabývá problematikou inovace přípravy studentů učitelství pro druhý stupeň základní školy v oblasti implementace ICT do didaktické přípravy studentů. Charakterizuje základní východiska informatizace společnosti ...
Práce se zabývá problematikou inovace přípravy studentů učitelství pro druhý stupeň základní školy v oblasti implementace ICT do didaktické přípravy studentů. Charakterizuje základní východiska informatizace společnosti ...
Učitel jako oběť násilí
A teacher as a victim of violence
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Pelikán, Jiří
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 02. 10. 2008
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The thesis is focused on violence against teachers. It is a broadly discussed topic because of several cases of teachers assaulted by a student in the Czech Republic or abroad, sometimes with fatal consequences. Usually ...
Práce se zabývá problematikou násilí vůči učitelům. Jedná se o téma, které je v posledních letech předmětem široké diskuse, a to i díky několika případům, kdy u nás či v zahraničí došlo k fyzickému napadení pedagoga ...
Práce se zabývá problematikou násilí vůči učitelům. Jedná se o téma, které je v posledních letech předmětem široké diskuse, a to i díky několika případům, kdy u nás či v zahraničí došlo k fyzickému napadení pedagoga ...
Morální a pedagogické aspekty vztahu individua a společnosti v díle Émila Durkheima
The moral and pedagogical aspects of the relationship between the individual and society in the work of Émile Durkheim
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Koťa, Jaroslav
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 24. 10. 2006
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does ...
Zkoumani metodologickfch vYchodisek Durkheimovy sociologie a jeho pojeti vztahu mezi individuem a spolecnosti ukazala dye intence, dva cile jeho mysleni. Jednou intenci bylo vypracovat metodu sociologicke vedy, jejiz ...
Zkoumani metodologickfch vYchodisek Durkheimovy sociologie a jeho pojeti vztahu mezi individuem a spolecnosti ukazala dye intence, dva cile jeho mysleni. Jednou intenci bylo vypracovat metodu sociologicke vedy, jejiz ...
Možnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáka
The possibilities of the pupil's confidence development
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Krykorková, Hana
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 25. 04. 2008
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem této práce je ukázat, že kritériem úspěšného psychosociálního začlenění žáka do vzdělávacího procesu je osobní spokojenost vztahující se k sebepojetí dítěte. Jak se žák vidí v konkrétních denních situacích? Jaký je ...