Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Spolupráce rodiny a školy při integraci/inkluzi dítěte
Cooperation between the family and the school in the integration/inclusion of the child
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valášková Vincejová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 06. 2020
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: "Family and school cooperation in child integration / inclusion" identifies the quality of cooperation between primary schools and families of children with special educational needs and its impact on the perception of ...
Anotace: "Spolupráce rodiny a školy při integraci/inkluzi dítěte" zjišťuje kvalitu spolupráce základních škol a rodin dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a její vliv na vnímání integrace či inkluze. Zkoumá rozdíly ...
Anotace: "Spolupráce rodiny a školy při integraci/inkluzi dítěte" zjišťuje kvalitu spolupráce základních škol a rodin dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a její vliv na vnímání integrace či inkluze. Zkoumá rozdíly ...
Spolupráce rodiny a školy při integraci/inkluzi dítěte
Cooperation between the family and the school in the integration/inclusion of the child
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valášková Vincejová, Eva
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 29. 01. 2021
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Anotace: "Spolupráce rodiny a školy při integraci/inkluzi dítěte" zjišťuje kvalitu spolupráce základních škol a rodin dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a její vliv na vnímání integrace či inkluze. Zkoumá rozdíly ...
"Family and school cooperation in child integration / inclusion" identifies the quality of cooperation between primary schools and families of children with special educational needs and its impact on the perception of ...
"Family and school cooperation in child integration / inclusion" identifies the quality of cooperation between primary schools and families of children with special educational needs and its impact on the perception of ...
Gymnázium Chomutov po roce 1948-Národnostní a sociální poměry na české škole v pohraničí
Chomutov Grammar school after 1948-An exploration of the Ethnic and social conditions at the Czech school in the border area
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasper, Tomáš
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 06. 2023
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: (in English): The work captures the issue of the social context of high school studies in Chomutov in the period from 1948 to the present. It focuses on the social and national aspects of Czech-German relations in education, ...
(česky) Práce zachycuje problematiku společenských souvislostí gymnazijního studia v Chomutově v období od roku 1948 až do současnosti. Zaměřuje se na sociální a národnostní aspekty česko-německých vztahů ve školství, ...
(česky) Práce zachycuje problematiku společenských souvislostí gymnazijního studia v Chomutově v období od roku 1948 až do současnosti. Zaměřuje se na sociální a národnostní aspekty česko-německých vztahů ve školství, ...