Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
PPC Marketing
PPC Marketing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Průšová, Petra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 06. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato práce se zabývá analýzou internetového marketingu a v jeho rámci především PPC reklamou včetně její struktury a výpočtu efektivity. V České republice existují dva nejčastěji využívané PPC systémy, kterými jsou AdWords ...
This thesis analyzes internet marketing and within in especially PPC advertising - including its structure and calculation of efficiency. There are two most commonly used PPC systems in the Czech Republic - AdWords and ...
This thesis analyzes internet marketing and within in especially PPC advertising - including its structure and calculation of efficiency. There are two most commonly used PPC systems in the Czech Republic - AdWords and ...
Obraz ženy v tlačenej reklame slovenských médií v období 1992 - 2012
The portrayal of women in Slovak print media advertising 1992 - 2012.
Obraz ženy v reklamě
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vinopal, Jiří
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Anotácia Diplomová práca Obraz ženy v tlačenej reklame slovenských médií v období 1992-2012 sa zaoberá spôsobom zobrazovania žien v reklame troch vybraných slovenských časopisov, a to v troch časových obdobiach: v roku ...
This thesis The Portrayal of women in Slovak print media advertising 1992-2012 addresses the way women are depicted in advertising in three selected Slovak magazines, at three points in time; 1992, 2002 and 2012. The work ...
This thesis The Portrayal of women in Slovak print media advertising 1992-2012 addresses the way women are depicted in advertising in three selected Slovak magazines, at three points in time; 1992, 2002 and 2012. The work ...
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Marketing and advertisment in the entertainment idustry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlček, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato ...
This bachelor thesis focuses on marketing and advertisement in entertainment industry. In theoretical part the work initially outlines basic marketing knowledge and after that attends to the theory of advertisement. In ...
This bachelor thesis focuses on marketing and advertisement in entertainment industry. In theoretical part the work initially outlines basic marketing knowledge and after that attends to the theory of advertisement. In ...
Neurofyziologické metódy a techniky v marketingovom výskume v Českej republike
Neurophysiological methods and techniques in marketing research in Czech republic
Neurofyziologické metody a techniky v marketingovém výzkumu v České republice
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Průšová, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Zdokonalenie nástrojov neurovedy a ich širšia dostupnosť umožňuje obohatiť doteraz využívané kvalitatívne a kvantitatívne výskumné metódy a techniky o takzvané neurofyziologické metódy a techniky, ktoré nám pomahájú zistiť, ...
Improvements of neuroscience tools and their wider availability complements previously used qualitative and quantitative research methods and techniques with neurophysiological methods and techniques to help us find out ...
Improvements of neuroscience tools and their wider availability complements previously used qualitative and quantitative research methods and techniques with neurophysiological methods and techniques to help us find out ...