Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Vzdělávací instituce: Podnikání v turbulentní době
Educational institutions: Business in a turbulent times
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužík, Jaroslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 19. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: "Vzdělávací instituce: podnikání v turbulentní době". Diplomová práce s názvem "Vzdělávací instituce: podnikání v turbulentní době" je zaměřena na aktuální problémy týkající se fungování institucí vzdělávání dospělých v ...
"Educational institutions: business in turbulent times". Diploma thesis named "Educational institutions: business in turbulent times" is focused on actual problems concerning business of adult education institutions during ...
"Educational institutions: business in turbulent times". Diploma thesis named "Educational institutions: business in turbulent times" is focused on actual problems concerning business of adult education institutions during ...
Problematika nerovností v přístupu ke vzdělávání na přelomu 20. a 21. století z pohledu politických dokumentů mezinárodních organizací
The Issue of Inequalities in Access to Education at the Turn of th 20th and 21st Century from the Perspective of Policy Documents of International Organizations
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: 4 Abstrakt Celoživotní učení je nezbytnou podmínkou úspěšného a plnohodnotného života v současném globalizovaném světě. I když je deklarovanou snahou mezinárodních organizací (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU a další) zajistit ...
5 Abstract Lifelong learning is an important condition for a successful and fulfilling life in today's globalized world. Although the declared efforts of international organizations (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU, etc.) to ...
5 Abstract Lifelong learning is an important condition for a successful and fulfilling life in today's globalized world. Although the declared efforts of international organizations (UNESCO, WB, OECD, WTO, EU, etc.) to ...