Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 675
Role pedagoga ve vzdělávání nadaných
Teachers' role in the education of gifted children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zábrodská, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 17. 06. 2020
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This thesis focuses on the role of a teacher in the educational process of gifted children. The main objective of the thesis is to examine teachers' attitudes toward gifted children and the ways in which these attitudes ...
Tato diplomová práce se zabývá rolí pedagoga v procesu vzdělávání nadaných žáků. Cílem práce je porozumět tomu, jaké postoje zaujímají pedagogové k nadaným žákům a jakým způsobem tyto postoje ovlivňují potenciál a motivaci ...
Tato diplomová práce se zabývá rolí pedagoga v procesu vzdělávání nadaných žáků. Cílem práce je porozumět tomu, jaké postoje zaujímají pedagogové k nadaným žákům a jakým způsobem tyto postoje ovlivňují potenciál a motivaci ...
Internetové sociální sítě jako součást systému sociálních vztahů u dětí školního věku
Internet social networks as a part of the system social relations among school age children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krykorková, Hana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 25. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o internetových sociálních sítích, hlavně o sociální síti Facebook. Mapuje základní principy Facebooku a upozorňuje na rizika plynoucí z užívání sociálních sítí a z nebezpečného chování na internetu. ...
This thesis deals with the social networks, especially on social network Facebook. It surveys the basic principles of Facebook and points to the risks arising from the use of social networks and disruptive behavior on the ...
This thesis deals with the social networks, especially on social network Facebook. It surveys the basic principles of Facebook and points to the risks arising from the use of social networks and disruptive behavior on the ...
Problémové vyučování ve výuce dějepisu
Teaching Problem Solving in History Lessons
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tvrzová, Ivana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tématem práce je problémové vyučování a možnost jeho využití ve výuce dějepisu na střední škole. Cílem práce je představit a nabídnout možnosti využití problémového vyučování v hodinách dějepisu. V práci jsou vymezeny ...
The topic of the thesis is teaching problem solving and its implementation in history classes at high schools. The goal of the thesis is to introduce and offer different ways of implementation of teaching problém solving ...
The topic of the thesis is teaching problem solving and its implementation in history classes at high schools. The goal of the thesis is to introduce and offer different ways of implementation of teaching problém solving ...
Profesní identita a motivace mužů-učitelů v kontextu feminizace učitelské profese
Male teachers' professional identity and motivation in the context of feminisation of the teaching profession
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zábrodská, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 06. 2020
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on professional identity and motivation of male teachers in the context of feminization of the teaching profession, specifically in the sector of pre-primary education. The main aim of the ...
Tato bakalářská práce se zabývá profesní identitou a motivací mužů-učitelů v kontextu feminizace učitelského povolání, specificky v rámci předškolního vzdělávání. Hlavním cílem práce je prozkoumat problematiku působení ...
Tato bakalářská práce se zabývá profesní identitou a motivací mužů-učitelů v kontextu feminizace učitelského povolání, specificky v rámci předškolního vzdělávání. Hlavním cílem práce je prozkoumat problematiku působení ...
Sociálně pedagogická pomoc lidem bez domova při jejich integraci do společnosti
Socio-educational assistance to the homeless in their integration to society
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The diploma thesis is focused on socio-pedagogical means of assistance to the homeless which is provided by social facilities in the Czech Republic in the process of their reintegration. The goal of the thesis is to ...
Diplomová práce se zaměřuje na sociálně pedagogickou pomoc, kterou poskytují sociální zařízení v České republice lidem bez domova v rámci jejich sociální reintegrace. Cílem této diplomové práce je zjistit, popsat a analyzovat ...
Diplomová práce se zaměřuje na sociálně pedagogickou pomoc, kterou poskytují sociální zařízení v České republice lidem bez domova v rámci jejich sociální reintegrace. Cílem této diplomové práce je zjistit, popsat a analyzovat ...
Reliabilita hodnocení ve vybraných odborných předmětech
Reliability of evaluation in selected technical subjects
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tvrzová, Ivana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Anotace v českém jazyce V teoretické části bakalářské práce se zabývám definicemi školního hodnocení, pojetím hodnocení v současné době, typy hodnocení, vlastnostmi hodnocení, specifiky hodnocení v odborných školách, dále ...
v anglickém jazyce Annotation In the theoretical part of my bachelor thesis I deal with the definitions of school evaluation, conception of the current evaluation, types of evaluation, characteristics of evaluation, ...
v anglickém jazyce Annotation In the theoretical part of my bachelor thesis I deal with the definitions of school evaluation, conception of the current evaluation, types of evaluation, characteristics of evaluation, ...
Zjišťování drogových zkušeností žáků jako východisko pedagogické intervence
Collecting drug experiences of pupil as a basis for pedagogical intervention
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 18. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o drogových zkušenostech žáků 2. stupně ZŠ Vítězslava Hálka Odolena Voda. Jejím cílem je poskytnout škole data, která se stanou východiskem primární prevence a povedou ke zlepšení současného stavu. ...
This thesis discusses the drug experience of upper primary school students in Odolena Voda. The aim is to provide the school with the observation and with the acquired results that will hopefully be applied in the drug ...
This thesis discusses the drug experience of upper primary school students in Odolena Voda. The aim is to provide the school with the observation and with the acquired results that will hopefully be applied in the drug ...
Kooperativní učení v cizích jazycích na příkladech výuky anglického jazyka na základní škole
Cooperative learning in foreign languages lessons - some examples of teaching at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kasíková, Hana
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 27. 01. 2010
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem této práce bylo analyzovat, jaký vliv má kooperativní učení využívané při výuce cizího jazyka na nárůst slovní zásoby a na zvyšování motivace k učení se cizímu jazyku. Záměry byly realizovány v hodinách anglického ...
The aim of this thesis was to analyse, whether the cooperative learning applied in teaching foreign language influences the vocabulary increase and the growth of motivation to learn foreign language. The intentions were ...
The aim of this thesis was to analyse, whether the cooperative learning applied in teaching foreign language influences the vocabulary increase and the growth of motivation to learn foreign language. The intentions were ...
Patologické jevy u dětí a mládeže
Pathological phenomena of children and youth
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Jiří
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 26. 05. 2010
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Charakter diplomové práce je teoreticko -empirický. Diplomová práce je věnována problematice sociálně patologických jevů dětí a mládeže a problematice kázně. V teoretické části jsou popisovány některé druhy sociálně ...
The characteristic of my dissertation is theoretic - empirical. The dissertation deals with problems of social pathological phenomena by children and youth and problems of discipline. Some kinds of social-pathological ...
The characteristic of my dissertation is theoretic - empirical. The dissertation deals with problems of social pathological phenomena by children and youth and problems of discipline. Some kinds of social-pathological ...
Škola jako centrum komunity - realita a možnosti rozvoje komunitního vzdělávání
School as a Community Center - the Reality and Possibilities of Development of Community Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 24. 06. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: a klíčová slova Škola jako centrum komunity - realita a možnosti rozvoje komunitního vzdělávání Klíčová slova: lokální komunita, škola jako společenské centrum, spolupráce, komunitní práce, celoživotní vzdělávání, případová ...
and key words School as a community center - reality and possiblities of development of communtiy education Key words: local community, school as a community center, cooperation, community work, lifelong learning, case ...
and key words School as a community center - reality and possiblities of development of communtiy education Key words: local community, school as a community center, cooperation, community work, lifelong learning, case ...