Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Telefonická krizová intervence (Specifika práce na lince důvěry)
Telephone Crisis Intervention (Specific Aspects of working at Helpline)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vítečková, Michaela
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 05. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Práce vysvětluje pojem krize, krizová intervence a telefonická krizová intervence, její postupy a techniky. Zabývá se historií vzniku linek důvěry v České republice, ale i ve světě. Blíže se zaměřuje na strukturu a zásady ...
The thesis explains the concept of crisis, crisis intervention and telephone crisis intervention, its procedures and techniques. It's focused on history of Helplines not only in Czech Republic but also in the world. It ...
The thesis explains the concept of crisis, crisis intervention and telephone crisis intervention, its procedures and techniques. It's focused on history of Helplines not only in Czech Republic but also in the world. It ...