Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
RESILIENCE DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU V RŮZNÝCH TYPECH MATEŘSKÝCH ŠKOL
RESILIENCE PRESCHOOL CHILDREN IN DIFFERENT TYPES OF KINDERGARTENS
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švandová, Martina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Teoretická část Teoretická část se zabývá resiliencí dětí předškolního věku. Seznamuje čtenáře s pojmem resilience, s faktory, které resilienci ovlivňují. Je zde popsán vývoj resilience v kontextu vývoje dítěte. Další část ...
Theoretical part The theoretical part examines psychological resilience in pre-schoolers. It presents the terminology and factors influencing resilience. It describes the development of resilience in the context of the ...
Theoretical part The theoretical part examines psychological resilience in pre-schoolers. It presents the terminology and factors influencing resilience. It describes the development of resilience in the context of the ...
Sociální připravenost dětí pro vstup do MŠ
Social Preparedness for Kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švandová, Martina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zmapovat oblast sociální připravenosti dítěte pro vstup do mateřské školy z pohledu vývojové psychologie a vlivů moderního světa, ve kterém předškolní dítě vyrůstá a který ho ovlivňuje. Práce je ...
This bachelor thesis surveys the field of social preparedness for kindergarten from the perspective of developmental psychology and the influences of the modern world in which preschool children grow up and which affect ...
This bachelor thesis surveys the field of social preparedness for kindergarten from the perspective of developmental psychology and the influences of the modern world in which preschool children grow up and which affect ...
Díte se syndromem ADHD v mateřské škole
The Child with ADHD Syndrome at Nursery School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Počtová, Lenka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 02. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato bakalářská práce s názvem "Dítě se syndromem ADHD v mateřské škole" se zaměřuje na zmapování problematiky výchovy a vzdělávání dětí se syndromem ADHD v prostředí mateřské školy, které má přispět k prohloubení poznatků ...
This bachelor's thesis named "Child with ADHD Syndrome in Kindergarten" is aimed at mapping problems connected with upbringing and education of children with ADHD syndrome in the kindergarten environment. Such study could ...
This bachelor's thesis named "Child with ADHD Syndrome in Kindergarten" is aimed at mapping problems connected with upbringing and education of children with ADHD syndrome in the kindergarten environment. Such study could ...
Role předškolního vzdělávání při práci s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
The role of preschool education by working with children from socioculturally disadvantaged environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lorenzová, Jitka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce objasňuje roli, kterou hraje předškolní vzdělávání pro úspěšné zařazení sociokulturně znevýhodněných dětí do hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická část charakterizuje podmínky současného předškolního ...
This thesis clarifies the role that preschool education plays in the successful inclusion of culturally disadvantaged children into mainstream education. The theoretical part characterizes the conditions of present preschool ...
This thesis clarifies the role that preschool education plays in the successful inclusion of culturally disadvantaged children into mainstream education. The theoretical part characterizes the conditions of present preschool ...