Zobrazit minimální záznam

GOODIE marketing strategy
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorSyroťuková, Karolína
dc.date.accessioned2024-07-11T06:44:06Z
dc.date.available2024-07-11T06:44:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191568
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the creation of a modern communication strategy in the dynamic world of marketing, where rapid digitalization and changing consumer behavior require constant adaptation. Specifically, the thesis focuses on the Czech brand Goodie, which is known for its commitment to health, beauty and sustainability. The bachelor thesis evaluates traditional marketing methods while bringing new insights and significant transformations to these approaches. The theoretical part delves into marketing strategy and strategic planning, carefully considering the different stages of planning and the selection of appropriate analytical methods for the practical application of strategy. It then discusses the systematization of marketing strategies, leading to the selection of a specific communication strategy. This section also identifies and evaluates current trends that are reshaping marketing communications today. The practical section begins with methodology and continues with the phases of strategic planning based on theoretical knowledge. The aim is to provide the Goodie brand with a communication strategy based on theoretical knowledge and data from a marketing situational analysis and a questionnaire survey focused on consumer behaviour, brand perception and the impact of current...en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tvorbou moderní komunikační strategie v dynamickém světě marketingu, kde rychlá digitalizace a proměnlivé chování spotřebitelů vyžadují neustálou adaptaci. Konkrétně se práce zaměřuje na českou značku Goodie, která je známá svým závazkem ke zdraví, kráse a udržitelnosti. Bakalářská práce hodnotí tradiční marketingové metody, zároveň přináší nové poznatky a významné proměny těchto přístupů. Teoretická část se ponořuje do marketingové strategie a strategického plánování, pečlivě zvažuje jednotlivé fáze plánování a výběr vhodných analytických metod pro praktickou aplikaci strategie. Dále diskutuje o systematizaci marketingových strategií, což vede k výběru konkrétní komunikační strategie. Tato sekce rovněž identifikuje a hodnotí aktuální trendy, které dnes přetvářejí marketingovou komunikaci. Praktická část začíná metodologií a pokračuje fázemi strategického plánování na základě teoretických poznatků. Cílem je poskytnout značce Goodie komunikační strategii založenou na teoretických znalostech a datech z marketingové situační analýzy a dotazníkového šetření zaměřeného na chování spotřebitelů, vnímání značky a dopad aktuálních...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketing strategyen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectstrategic marketing planningen_US
dc.subjectmarketing situational analysisen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectGoodieen_US
dc.subjectMarketingová strategiecs_CZ
dc.subjectkomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectstrategické marketingové plánovánícs_CZ
dc.subjectmarketingová situační analýzacs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectGoodiecs_CZ
dc.titleMarketingová strategie značky GOODIEcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263753
dc.title.translatedGOODIE marketing strategyen_US
dc.contributor.refereeMoravcová, Hana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá tvorbou moderní komunikační strategie v dynamickém světě marketingu, kde rychlá digitalizace a proměnlivé chování spotřebitelů vyžadují neustálou adaptaci. Konkrétně se práce zaměřuje na českou značku Goodie, která je známá svým závazkem ke zdraví, kráse a udržitelnosti. Bakalářská práce hodnotí tradiční marketingové metody, zároveň přináší nové poznatky a významné proměny těchto přístupů. Teoretická část se ponořuje do marketingové strategie a strategického plánování, pečlivě zvažuje jednotlivé fáze plánování a výběr vhodných analytických metod pro praktickou aplikaci strategie. Dále diskutuje o systematizaci marketingových strategií, což vede k výběru konkrétní komunikační strategie. Tato sekce rovněž identifikuje a hodnotí aktuální trendy, které dnes přetvářejí marketingovou komunikaci. Praktická část začíná metodologií a pokračuje fázemi strategického plánování na základě teoretických poznatků. Cílem je poskytnout značce Goodie komunikační strategii založenou na teoretických znalostech a datech z marketingové situační analýzy a dotazníkového šetření zaměřeného na chování spotřebitelů, vnímání značky a dopad aktuálních...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the creation of a modern communication strategy in the dynamic world of marketing, where rapid digitalization and changing consumer behavior require constant adaptation. Specifically, the thesis focuses on the Czech brand Goodie, which is known for its commitment to health, beauty and sustainability. The bachelor thesis evaluates traditional marketing methods while bringing new insights and significant transformations to these approaches. The theoretical part delves into marketing strategy and strategic planning, carefully considering the different stages of planning and the selection of appropriate analytical methods for the practical application of strategy. It then discusses the systematization of marketing strategies, leading to the selection of a specific communication strategy. This section also identifies and evaluates current trends that are reshaping marketing communications today. The practical section begins with methodology and continues with the phases of strategic planning based on theoretical knowledge. The aim is to provide the Goodie brand with a communication strategy based on theoretical knowledge and data from a marketing situational analysis and a questionnaire survey focused on consumer behaviour, brand perception and the impact of current...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV