Show simple item record

Issues of assessment at the first stage of primary school
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorPrudká, Alena
dc.date.accessioned2017-04-13T10:16:49Z
dc.date.available2017-04-13T10:16:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19152
dc.description.abstractMá diplomová práce nese název Problematika hodnocení na 1. stupni ZŠ a převážně mapuje tradiční způsob hodnocení - klasifikaci čili známkování a v dnešní době prosazovaný způsob hodnocení - hodnocení slovní. Za cíl si tato práce vytyčuje shrnout klady i zápory obou forem hodnocení a v závěru stanovit, která z nich lépe vyhovuje současným nárokům na hodnocení. Tento závěr by měl být podpořen výzkumnou částí, která má formu dotazníkového šetření mezi žáky, rodiči a učiteli.cs_CZ
dc.description.abstractMy graduation theses bears the title Issues of assessment at the first stage of primary school. It mainly surveys the traditional method of assessment - clasification alias marking and latterly promoted method of assessment - word assessment. This thesis sets as it's aim to resume advantages and difficulties of both of these assessment methods and to determine in the conclusion which of them better correspondes with the contemporary requirements for assessment. This conclusion should be strenghtened by the research part, which has a form of a survey among pupils, parents and teachers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProblematika hodnocení na 1. stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-13
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68313
dc.title.translatedIssues of assessment at the first stage of primary schoolen_US
dc.contributor.refereeStará, Jana
dc.identifier.aleph001094498
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csMá diplomová práce nese název Problematika hodnocení na 1. stupni ZŠ a převážně mapuje tradiční způsob hodnocení - klasifikaci čili známkování a v dnešní době prosazovaný způsob hodnocení - hodnocení slovní. Za cíl si tato práce vytyčuje shrnout klady i zápory obou forem hodnocení a v závěru stanovit, která z nich lépe vyhovuje současným nárokům na hodnocení. Tento závěr by měl být podpořen výzkumnou částí, která má formu dotazníkového šetření mezi žáky, rodiči a učiteli.cs_CZ
uk.abstract.enMy graduation theses bears the title Issues of assessment at the first stage of primary school. It mainly surveys the traditional method of assessment - clasification alias marking and latterly promoted method of assessment - word assessment. This thesis sets as it's aim to resume advantages and difficulties of both of these assessment methods and to determine in the conclusion which of them better correspondes with the contemporary requirements for assessment. This conclusion should be strenghtened by the research part, which has a form of a survey among pupils, parents and teachers.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV