Problematika hodnocení na 1. stupni ZŠ
Issues of assessment at the first stage of primary school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/19152Identifikátory
SIS: 68313
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Stará, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
13. 1. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Má diplomová práce nese název Problematika hodnocení na 1. stupni ZŠ a převážně mapuje tradiční způsob hodnocení - klasifikaci čili známkování a v dnešní době prosazovaný způsob hodnocení - hodnocení slovní. Za cíl si tato práce vytyčuje shrnout klady i zápory obou forem hodnocení a v závěru stanovit, která z nich lépe vyhovuje současným nárokům na hodnocení. Tento závěr by měl být podpořen výzkumnou částí, která má formu dotazníkového šetření mezi žáky, rodiči a učiteli.
My graduation theses bears the title Issues of assessment at the first stage of primary school. It mainly surveys the traditional method of assessment - clasification alias marking and latterly promoted method of assessment - word assessment. This thesis sets as it's aim to resume advantages and difficulties of both of these assessment methods and to determine in the conclusion which of them better correspondes with the contemporary requirements for assessment. This conclusion should be strenghtened by the research part, which has a form of a survey among pupils, parents and teachers.