dc.contributor.advisor | Štěpánek, Petr | |
dc.creator | Marková, Anna | |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T16:56:56Z | |
dc.date.available | 2020-08-25T16:56:56Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19097 | |
dc.description.abstract | Práce se zaměřuje na problematiku mediální gramotnosti v rozvíjející se informační společnosti. Vymezuje význam nových médií a nutnost zprostředkovávat dovednosti a schopnosti potřebné pro jejich používání. Definuje tento soubor kompetencí, který zajišťuje efektivní používání informačních, komunikačních a zábavních možností nových médií. Přitom práce vychází především z poznatků teorie a praxe mediální výchovy ve Spolkové republice Německo. Práce dále nastiňuje stav mediální výchovy zaměřené na nová v České republice. Uvedeny jsou příklady projektů z oblasti mediální výchovy zaměřené na nová média realizovaných ve Spolkové republice Německo. Závěrem práce nabízí metodické tipy pro pedagogické zpracování problematiky nových médií ve školství České republiky. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Mediální výchova v České republice s důrazem na nová média | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-26 | |
dc.description.department | Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
dc.description.department | Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 68343 | |
dc.title.translated | Media education in the Czech Republic focused on the new media | en_US |
dc.contributor.referee | Štogr, Jakub | |
dc.identifier.aleph | 001097156 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Studia nových médií | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | New Media Studies | en_US |
thesis.degree.program | Information and Library Studies | en_US |
thesis.degree.program | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Studia nových médií | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | New Media Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Information and Library Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zaměřuje na problematiku mediální gramotnosti v rozvíjející se informační společnosti. Vymezuje význam nových médií a nutnost zprostředkovávat dovednosti a schopnosti potřebné pro jejich používání. Definuje tento soubor kompetencí, který zajišťuje efektivní používání informačních, komunikačních a zábavních možností nových médií. Přitom práce vychází především z poznatků teorie a praxe mediální výchovy ve Spolkové republice Německo. Práce dále nastiňuje stav mediální výchovy zaměřené na nová v České republice. Uvedeny jsou příklady projektů z oblasti mediální výchovy zaměřené na nová média realizovaných ve Spolkové republice Německo. Závěrem práce nabízí metodické tipy pro pedagogické zpracování problematiky nových médií ve školství České republiky. | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médií | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010971560106986 | |