Zobrazit minimální záznam

Distance learning of the English languague at secondary school
dc.contributor.advisorSkutil, Martin
dc.creatorVeličkinová, Iveta
dc.date.accessioned2024-07-08T10:21:33Z
dc.date.available2024-07-08T10:21:33Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190826
dc.description.abstractThe thesis deals with distance learning of English at secondary school during the anti-epidemic measures in 2020 and 2021. The aim of the thesis is to describe the possibilities of distance learning of English in a small secondary school group of 10 - 16 students and to analyse their usefulness from the students' perspective. The thesis consists of two parts. The theoretical part firstly characterizes the pupil in terms of his personal development and needs. Then it defines the specifics of English language didactics. At the end of the theoretical part, it discusses e-learning from several perspectives. Based on a qualitative approach, the empirical part examines the usefulness of distance learning from the learners' perspective. The research then concludes with learners' suggestions for improving e-learning. The purpose of this work was to get feedback from students on the process of pandemic distance learning in order to enable the teacher to be better prepared for distance learning.en_US
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá distanční výukou angličtiny na střední škole během protiepidemických opatření v roce 2020 a 2021. Cílem práce je popsat možnosti distanční výuky angličtiny v menší středoškolské skupině 10 - 16 žáků a analyzovat jejich přínos z pohledu žáků. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části nejprve charakterizuje žáka z hlediska jeho vývoje a potřeb. Dále vymezuje specifika didaktiky anglického jazyka. V závěru teoretické části se z několika perspektiv zabývá e-learningem. Empirická část zkoumá na základě kvalitativního přístupu přínos distanční výuky z pohledu žáků. V závěru výzkumu pak nalezneme návrhy žáků na zlepšení e-learningové výuky. Smyslem této práce bylo získat od žáků zpětnou vazbu ohledně průběhu pandemické distanční výuky, a umožnit tak učiteli být na distanční výuku lépe připraven.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectdistance learning|e-learning|online|English language|English|secondary school|high school|didactics|technology|pandemicen_US
dc.subjectDistanční výuka|e-learning|online|anglický jazyk|angličtina|střední škola|didaktika|technologie|pandemiecs_CZ
dc.titleDistanční výuka anglického jazyka na střední školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-10
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId254281
dc.title.translatedDistance learning of the English languague at secondary schoolen_US
dc.contributor.refereeKropáč, Jiří
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce se zabývá distanční výukou angličtiny na střední škole během protiepidemických opatření v roce 2020 a 2021. Cílem práce je popsat možnosti distanční výuky angličtiny v menší středoškolské skupině 10 - 16 žáků a analyzovat jejich přínos z pohledu žáků. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části nejprve charakterizuje žáka z hlediska jeho vývoje a potřeb. Dále vymezuje specifika didaktiky anglického jazyka. V závěru teoretické části se z několika perspektiv zabývá e-learningem. Empirická část zkoumá na základě kvalitativního přístupu přínos distanční výuky z pohledu žáků. V závěru výzkumu pak nalezneme návrhy žáků na zlepšení e-learningové výuky. Smyslem této práce bylo získat od žáků zpětnou vazbu ohledně průběhu pandemické distanční výuky, a umožnit tak učiteli být na distanční výuku lépe připraven.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with distance learning of English at secondary school during the anti-epidemic measures in 2020 and 2021. The aim of the thesis is to describe the possibilities of distance learning of English in a small secondary school group of 10 - 16 students and to analyse their usefulness from the students' perspective. The thesis consists of two parts. The theoretical part firstly characterizes the pupil in terms of his personal development and needs. Then it defines the specifics of English language didactics. At the end of the theoretical part, it discusses e-learning from several perspectives. Based on a qualitative approach, the empirical part examines the usefulness of distance learning from the learners' perspective. The research then concludes with learners' suggestions for improving e-learning. The purpose of this work was to get feedback from students on the process of pandemic distance learning in order to enable the teacher to be better prepared for distance learning.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV