Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 19
Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šíma, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 03. 05. 2016
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou ...
Title: Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou Objectives: The aim of the diploma thesis is to analyse marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou. The analysis includes comparison of ...
Title: Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou Objectives: The aim of the diploma thesis is to analyse marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou. The analysis includes comparison of ...
Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný ...
Title: Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement Targets: Analysis of individual elements of the marketing mix. Communication with the club fans and to determine their views on ...
Title: Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement Targets: Analysis of individual elements of the marketing mix. Communication with the club fans and to determine their views on ...
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Volleyball club Aero Odolena Voda marketing mix analysis
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 05. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout ...
Title: Volleyball club Aero Odolena Voda marketing mix analysis Targets: To perform an overall evaluation of the current Aero Odolena Voda marketing mix, using SWOT analysis bring strenghts and weaknesses to light. Based ...
Title: Volleyball club Aero Odolena Voda marketing mix analysis Targets: To perform an overall evaluation of the current Aero Odolena Voda marketing mix, using SWOT analysis bring strenghts and weaknesses to light. Based ...
Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
The marketing plan proposal of relaxing complex
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 05. 2012
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. ...
Title: The marketing plan proposal of relaxing complex Objectives: The main aim of this project is to create the marketing plan proposal of relaxing complex. The goal is to clarify a situation of the fitness market in Czech ...
Title: The marketing plan proposal of relaxing complex Objectives: The main aim of this project is to create the marketing plan proposal of relaxing complex. The goal is to clarify a situation of the fitness market in Czech ...
Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům
Three Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fans
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketing tří vybraných fotbalových klubů vůči fanouškům Cíl práce: Rozbor marketingového programu tří fotbalových družstev a jeho aplikace směrem k fanouškům na základě literatury, získaných materiálů a provedených ...
Title: Three Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fans Objective: Analysis of the marketing program three football teams and its application towards the fans on the literature, obtained materials and conducted interviews. ...
Title: Three Chosen Football Clubs' Marketing Towards Fans Objective: Analysis of the marketing program three football teams and its application towards the fans on the literature, obtained materials and conducted interviews. ...
Marketingový plán Wellness centra v Brandýse n.L.-Staré Boleslavi
Marketing Plan of a Wellness Centre in Brandýs n.L.-Stará Boleslav
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 12. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro wellness studio, které bych chtěl v blízké budoucnosti realizovat. Nově vznikající studio ponese název Harmony Gym, s.r.o. a marketingový plán by mu měl pomoci ...
The aim of my bachelor's thesis is to build a meeting plan for a wellness studio that i would like to implement in the near future. The studio will be named HarmonyGym, ltd. This marketing plan should help avoid problems ...
The aim of my bachelor's thesis is to build a meeting plan for a wellness studio that i would like to implement in the near future. The studio will be named HarmonyGym, ltd. This marketing plan should help avoid problems ...
Rozšíření produktové nabídky cestovní agentury Europani-tour
Innovation of product offer for travel agency Europani-tour
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 05. 2017
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Rozšíření produktové nabídky cestovní agentury Europani-tour. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit vlastní modelové návrhy výletů se sportovním zaměřením pro firmu Europani-tour. Metody: Ve své práci ...
Title: Innovation of product offer for travel agency Europani-tour. Project goals: The main objective of this bachelor thesis is to create the own model trips with sport focus for the company Europani-tour. Method: In my ...
Title: Innovation of product offer for travel agency Europani-tour. Project goals: The main objective of this bachelor thesis is to create the own model trips with sport focus for the company Europani-tour. Method: In my ...
Marketingový plán Lady Fitness
Marketing plan of Lady fitness
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingový plán Lady fitness Cíle: Tato diplomová práce si klade za cíl sestavení marketingového plánu pro společnost Lady fitness, která jak napovídá název, poskytuje fitness služby pouze ženám. Hypotézou je, že ...
Title: Marketing plan of Lady fitness Objectives: The aim of this work is to create marketing plan for fitness company Lady fitness, which provides fitness services exclusively for women. Hypothesis is that Lady fitness ...
Title: Marketing plan of Lady fitness Objectives: The aim of this work is to create marketing plan for fitness company Lady fitness, which provides fitness services exclusively for women. Hypothesis is that Lady fitness ...
Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016
Marketing Plan of FK Mladá Boleslav for Season 2015/2016
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného marketingového plánu FK Mladá Boleslav - zjištění nedostatků a následný návrh vylepšení. Metody: ...
Title: Marketing Plan of FK Mladá Boleslav for Season 2015/2016 Objectives: The main objective of the thesis is to analyze the current marketing plan of FK Mladá Boleslav - detect shortcomings, and then propose an enhanced ...
Title: Marketing Plan of FK Mladá Boleslav for Season 2015/2016 Objectives: The main objective of the thesis is to analyze the current marketing plan of FK Mladá Boleslav - detect shortcomings, and then propose an enhanced ...
Marketingový mix Fitbox Kladno
MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Omcirk, Vilém
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 12. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: MARKETINGOVÝ MIX FIT BOX KLADNO Cíle: Cílem této práce bylo získání informací o fungování marketingového mixu z pohledu zákazníků i vedení centra. Na základě zjištění byly vyhotoveny návrhy a doporučení na zlepšení ...
Title: MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO Aims: The aim of this thesis is to collect information on the operation of the marketing mix from the customers and managers point of view. Based on these findings new proposal and ...
Title: MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO Aims: The aim of this thesis is to collect information on the operation of the marketing mix from the customers and managers point of view. Based on these findings new proposal and ...