Marketingový mix Fitbox Kladno
MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76537Identifikátory
SIS: 126274
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 1. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketingový mix, fit box, dotazník, interviewKlíčová slova (anglicky)
marketing mix, fit box, questionnaire, interviewNázev: MARKETINGOVÝ MIX FIT BOX KLADNO Cíle: Cílem této práce bylo získání informací o fungování marketingového mixu z pohledu zákazníků i vedení centra. Na základě zjištění byly vyhotoveny návrhy a doporučení na zlepšení současného marketingového mixu. Metody: Marketingový mix byl analyzován pomocí marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření, rozhovoru a pozorování. Výsledky: Podle výsledků šetření jsou zákazníci nejméně spokojeni s prostory šaten a přehledností webových stránek. Naopak nejvíce spokojeni jsou návštěvníci s kvalitou lekcí a přístupem instruktorů. Klíčová slova: marketingový mix, fit box, dotazník, interview
Title: MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO Aims: The aim of this thesis is to collect information on the operation of the marketing mix from the customers and managers point of view. Based on these findings new proposal and recommendations were suggested in order to improve existing marketing mix. Methods: The analysis of marketing mix was performed by marketing research through questionnaire, interview and observation. Results: According to the results customers are least satisfied with changing rooms and web sites. In the contrary, most customers are satisfied with lessons quality and instructors attitude. Keywords: marketing mix, fit box, questionnaire, interview