Marketingový mix Fitbox Kladno
MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76537Identifiers
Study Information System: 126274
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Pecinová, Markéta
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
12. 1. 2016
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
marketingový mix, fit box, dotazník, interviewKeywords (English)
marketing mix, fit box, questionnaire, interviewNázev: MARKETINGOVÝ MIX FIT BOX KLADNO Cíle: Cílem této práce bylo získání informací o fungování marketingového mixu z pohledu zákazníků i vedení centra. Na základě zjištění byly vyhotoveny návrhy a doporučení na zlepšení současného marketingového mixu. Metody: Marketingový mix byl analyzován pomocí marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření, rozhovoru a pozorování. Výsledky: Podle výsledků šetření jsou zákazníci nejméně spokojeni s prostory šaten a přehledností webových stránek. Naopak nejvíce spokojeni jsou návštěvníci s kvalitou lekcí a přístupem instruktorů. Klíčová slova: marketingový mix, fit box, dotazník, interview
Title: MARKETING MIX OF FIT BOX KLADNO Aims: The aim of this thesis is to collect information on the operation of the marketing mix from the customers and managers point of view. Based on these findings new proposal and recommendations were suggested in order to improve existing marketing mix. Methods: The analysis of marketing mix was performed by marketing research through questionnaire, interview and observation. Results: According to the results customers are least satisfied with changing rooms and web sites. In the contrary, most customers are satisfied with lessons quality and instructors attitude. Keywords: marketing mix, fit box, questionnaire, interview