Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 140
Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate
The evalution of quality service in the sports facility Power Plate
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šíma, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 14. 05. 2014
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Hodnocení kvality služeb ve sportovním zařízení Power Plate. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu poskytovaných služeb ve sportovním zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze. ...
Title: The evalution of quality service in the sports facility Power Plate. Objectives: : The main target of this bachelor's thesis is determine the service quality of Power Plate Center in Jungmannova street, Prague 1. ...
Title: The evalution of quality service in the sports facility Power Plate. Objectives: : The main target of this bachelor's thesis is determine the service quality of Power Plate Center in Jungmannova street, Prague 1. ...
Marketingový výzkum image značky RunCzech
Marketing research of RunCzech brand image
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 07. 05. 2019
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Title: Marketing research of RunCzech brand image Objectives: The aim of this work is to analazye through research the image of brand RunCzech.on czech market and to compare it with brand identity. Results will provide ...
Název: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ...
Název: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ...
Užitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro diváky
FC Hradec Králové football match benefits for spectrators
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šíma, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Užitky fotbalového utkání FC Hradec Králové pro diváky Cíle: Cílem této práce je analýza a popis užitků vyplývajících pro diváky z návštěvy fotbalových zápasů FC Hradec Králové v sezoně 2015/2016 a 2016/2017. Zjištění ...
Title: FC Hradec Kralove football match benefits for spectators Objectives: The object of this work is analysis and descriptions of benefits, resulting from the visit FC Hradec Kralove football games to spectators in the ...
Title: FC Hradec Kralove football match benefits for spectators Objectives: The object of this work is analysis and descriptions of benefits, resulting from the visit FC Hradec Kralove football games to spectators in the ...
Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Marketing research of merchanidising Czech national football team
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čáslavová, Eva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingový výzkum o merchandisingu české fotbalové reprezentace Cíle: Cílem této práce je vyzkoumat postoj registrovaných uživatelů na webových stránkách www.fotbal.cz k šíři nabídky a cenové dostupnosti produktů ...
Title: Marketing research of merchandising of Czech national football team Objectives: The aim of this work is to try out the position of registered users on the website www.fotbal.cz the breadth of supply and affordability ...
Title: Marketing research of merchandising of Czech national football team Objectives: The aim of this work is to try out the position of registered users on the website www.fotbal.cz the breadth of supply and affordability ...
Popularita e-sportu u pražské mládeže
Popularity of E-sports among Prague's Youth
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ruda, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 05. 2017
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí ...
Title: Popularity of e-sports among Prague's youth Objectives: The main objective of this thesis is to determine popularity of e-sports among Prague's youth and the associated marketing potential of this industry. The ...
Title: Popularity of e-sports among Prague's youth Objectives: The main objective of this thesis is to determine popularity of e-sports among Prague's youth and the associated marketing potential of this industry. The ...
Výzkum image vybraných českých biatlonistů a biatlonistek
Research of image of selected Czech biathletes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 29. 04. 2019
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Title: Research of image of selected Czech biathletes Objectives: Main goal of this work based on marketing research is to analyse and evaluate image of selected Czech biathletes via questionnaire survey for general public ...
Název: Výzkum image vybraných českých biatlonistů a biatlonistek Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu provést analýzu a vyhodnotit image vybraných českých biatlonistů a biatlonistek pomocí ...
Název: Výzkum image vybraných českých biatlonistů a biatlonistek Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu provést analýzu a vyhodnotit image vybraných českých biatlonistů a biatlonistek pomocí ...
Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Alpine Pro brand and its image analysis - 2012 Summer Olympics in London
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 05. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Cílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v ...
The purpose of my thesis is to characterize the issue of brand image, and in particular the Alpine Pro brand, producer of sportswear. Furthermore, the thesis wants to determine whether the image of the Alpine Pro brand has ...
The purpose of my thesis is to characterize the issue of brand image, and in particular the Alpine Pro brand, producer of sportswear. Furthermore, the thesis wants to determine whether the image of the Alpine Pro brand has ...
Marketingová komunikace firmy TEPfaktor
Matketing communication TEPfaktor
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janák, Vladimír
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 12. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingová komunikace firmy TEPfaktor Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace firmy TEPfaktor a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. K vytvoření návrhu bylo ...
Title: Marketing communication of the TEPfaktor company Objectives: The main aim of this thesis was the evaluation of actual marketing communication of the TEPfactor company and creating a proposal for making it better. ...
Title: Marketing communication of the TEPfaktor company Objectives: The main aim of this thesis was the evaluation of actual marketing communication of the TEPfactor company and creating a proposal for making it better. ...
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti
Marketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Company
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Flemr, Libor
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 07. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti Cíle: Cílem práce je provést marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami konkrétních základen vybrané společnosti. ...
Title: Marketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Company Objectives: The aim of the diploma thesis is to conduct a marketing research of customers' satisfaction with ...
Title: Marketing Research of Customers' Satisfaction with the Services of Specific Bases of a Selected Company Objectives: The aim of the diploma thesis is to conduct a marketing research of customers' satisfaction with ...
Povědomí a postoje studentů FTVS UK k discgolfu
Awareness and Attitudes of UK FTVS Students to Discgolf
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 02. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Title: Knowledge and attitudes of UK FTVS students to disc golf. Aim: The aim of this bachelor's thesis is to find out what attitudes students of Faculty of Physical Education and Sports of Charles University have to disc ...
Název: Povědomí a postoje studentů UK FTVS k discgolfu. Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje mají studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy k discgolfu a jaké povědomí mají o tomto ...
Název: Povědomí a postoje studentů UK FTVS k discgolfu. Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje mají studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy k discgolfu a jaké povědomí mají o tomto ...