Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Alpine Pro brand and its image analysis - 2012 Summer Olympics in London
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/55308/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55308Identifikátory
SIS: 116344
Kolekce
- Kvalifikační práce [8886]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Boučková, Jana
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 5. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
značka, Alpine Pro, image značky, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
brand, Alpine Pro, brand image, marketing researchCílem diplomové práce je charakterizovat problematiku značky a image značky Alpine Pro, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Dále si práce klade za cíl zjistit, zda se změnila image značky Alpine Pro po LOH v Londýně. Vzorek výzkumu je vybrán z řad široké internetové populace, která představuje potenciální zákazníky trhu se sportovním oblečením. Na základě výsledků provedené výzkumné sondy budou navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.
The purpose of my thesis is to characterize the issue of brand image, and in particular the Alpine Pro brand, producer of sportswear. Furthermore, the thesis wants to determine whether the image of the Alpine Pro brand has changed after London 2012 Olympic Games. The research sample has been selected from broad public Internet users, potential sportswear market customers. The results of the research will provide a basis for possible solutions to improving the brand image.