Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Rozdíly mezi českou a americkou kulturou ve vnímání a zobrazování etických témat v reklamě
The differences between Czech and American culture in perception of ethical issues and its representation in advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Comparison of corporate communication of Impact Hub via social network Twitter
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013
Governmental communication towards citizens and other states on the social media from 2011 to 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013" pojednává o fenoménu využívání sociálních médií pro komunikaci vládních institucí ...
The bachelor's thesis "Government communication towards citizens and other states in the social media from 2011 to 2013" is focused on the modern phenomenon of government communication in the social media with citizens and ...
The bachelor's thesis "Government communication towards citizens and other states in the social media from 2011 to 2013" is focused on the modern phenomenon of government communication in the social media with citizens and ...
Analýza fenoménu současného vizuálního smogu v Praze a v Dillí, zejména pak v Novém Dillí
Analysis of the Phenomenon of Visual Pollution in Prague and Delhi, especially in New Delhi
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén vizuálního smogu a jeho rozšíření v indickém metropolitním teritoriu Dillí, hlavním městě Novém Dillí a v Praze, zejména pak v Pražské památkové rezervaci. Vizuální smog je nejprve ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
Femvertising v Česku z pohledu žen generace Z a generace X
Femvertising in Czechia through the eyes of gen Z and gen X women
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In the last few years, femvertising has become a topic within the public sphere and in the media, which makes sense in the broader spectrum of feminism and inclusivity being more accepted by society in general. The question ...
V posledních několika letech se femvertising začal ve veřejném prostoru objevovat čím dál více, což odpovídá celkovému trendu společnosti a rozšiřujícímu se zájmu o téma feminismu a inkluzivity. Otázkou ale stále zůstává, ...
V posledních několika letech se femvertising začal ve veřejném prostoru objevovat čím dál více, což odpovídá celkovému trendu společnosti a rozšiřujícímu se zájmu o téma feminismu a inkluzivity. Otázkou ale stále zůstává, ...
Vnímání femwashingu a femvertisingu a jejich vliv na nákupní chování žen v ČR
Perception of femvertising and femwashingt and their influence on Czech women's shopping behaviour
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 20. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Over the last few years, femvertising - feminist advertising, has become a trend in marketing communication. Current research suggests that it has a positive impact on both, the brands and the customers. Femwashing - an ...
V posledních letech se v marketingové komunikaci rozvinul trend feministické reklamy - femvertising. Z výzkumů vyplývá, že má pozitivní dopad jak na značky, tak na samotné spotřebitelky. Naproti tomu femwashing, jeho ...
V posledních letech se v marketingové komunikaci rozvinul trend feministické reklamy - femvertising. Z výzkumů vyplývá, že má pozitivní dopad jak na značky, tak na samotné spotřebitelky. Naproti tomu femwashing, jeho ...
Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů
Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů se zabývá významem patriotismu v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jak důležitá je pro Čechy a Francouze ...
The bachelor's thesis entitled Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people deals with the importance of patriotism in marketing communication. The main goal of this work is to examine how ...
The bachelor's thesis entitled Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people deals with the importance of patriotism in marketing communication. The main goal of this work is to examine how ...
Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích
The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích" pojednává o využívání sociálních sítí pro komunikaci vládních institucí s veřejností. První část práce uplatnění na sociálních sítích. Na základě ...
The bachelor's thesis "The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media" is focused on the use of social websites in case of the agencies of general government's communication ...
The bachelor's thesis "The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media" is focused on the use of social websites in case of the agencies of general government's communication ...
Marketing Campaign of Ministry of Agriculture on Support of Organic Food and Ecological Agriculture in 2008
Marketingová kampaň Ministerstva zemědělství na podporu spotřeby biopotravin a ekologického zemědělství v roce 2008
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Báča, Ladislav
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Moderní metody politické komunikace v prezidentské kampani K.Schwarzenberga: fundraising, dobrovolnictví, endorsement
Modern Campaigning in K.Schwarzenberg's presidential campaign - Fundraising, Volunteering, Endorsement
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Moderní metody politické komunikace v prezidentské kampani K. Schwarzenberga: Fundraising, dobrovolnictví, endorsement" se zaměřuje na specifické metody ve volebních kampaních. V první části jsou fundraising, ...
The bachelor's thesis "Modern campaigning in K. Schwarzenberg's presidential campaign: Fundraising, volunteering, endorsement" focuses on specific methods in election campaigns. In the first part it describes fundraising, ...
The bachelor's thesis "Modern campaigning in K. Schwarzenberg's presidential campaign: Fundraising, volunteering, endorsement" focuses on specific methods in election campaigns. In the first part it describes fundraising, ...