Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 22
Rozdíly mezi českou a americkou kulturou ve vnímání a zobrazování etických témat v reklamě
The differences between Czech and American culture in perception of ethical issues and its representation in advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Comparison of corporate communication of Impact Hub via social network Twitter
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
Propagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010
Propagation of Japanese culture in the Czech Republic - a communication analysis of Informational and Cultural Centre of the Japanese Embassy in the Czech Republic and the Czech-Japanese Association in 2009-2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Marketingově-komunikační aktivity mezi Japonskem a Českou republikou jsou tématem, kterému se ani přes poměrně významné česko-japonské ekonomické vztahy dodnes nedostalo hlubší analýzy. Tato práce se proto věnuje popisu ...
The topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the ...
The topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the ...
Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013
Governmental communication towards citizens and other states on the social media from 2011 to 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013" pojednává o fenoménu využívání sociálních médií pro komunikaci vládních institucí ...
The bachelor's thesis "Government communication towards citizens and other states in the social media from 2011 to 2013" is focused on the modern phenomenon of government communication in the social media with citizens and ...
The bachelor's thesis "Government communication towards citizens and other states in the social media from 2011 to 2013" is focused on the modern phenomenon of government communication in the social media with citizens and ...
Analýza fenoménu současného vizuálního smogu v Praze a v Dillí, zejména pak v Novém Dillí
Analysis of the Phenomenon of Visual Pollution in Prague and Delhi, especially in New Delhi
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén vizuálního smogu a jeho rozšíření v indickém metropolitním teritoriu Dillí, hlavním městě Novém Dillí a v Praze, zejména pak v Pražské památkové rezervaci. Vizuální smog je nejprve ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
Výzkum postojů generace Z k fast fashion řetězcům
Research: Generation Zs attitudes towards fast fashion industry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis focuses on the analysis of the complex relationship between representatives of Generation Z and fast fashion chains. Its goal is to define the basic aspects of the purchasing relationship with the ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje ...
Změna firemní identity značky DS Automobiles
Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of this bachelor thesis on the topic "Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles" is to describe and analyze the change of corporate identity and evaluate the effects of this change on the operation ...
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V ...
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V ...
Femvertising v Česku z pohledu žen generace Z a generace X
Femvertising in Czechia through the eyes of gen Z and gen X women
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In the last few years, femvertising has become a topic within the public sphere and in the media, which makes sense in the broader spectrum of feminism and inclusivity being more accepted by society in general. The question ...
V posledních několika letech se femvertising začal ve veřejném prostoru objevovat čím dál více, což odpovídá celkovému trendu společnosti a rozšiřujícímu se zájmu o téma feminismu a inkluzivity. Otázkou ale stále zůstává, ...
V posledních několika letech se femvertising začal ve veřejném prostoru objevovat čím dál více, což odpovídá celkovému trendu společnosti a rozšiřujícímu se zájmu o téma feminismu a inkluzivity. Otázkou ale stále zůstává, ...
Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010
Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010" se zaměřuje na popsání pojmu negativní politická kampaň v historicko-teoretickém kontextu a následně jej uvádí v českém prostředí na ...
The diploma thesis "Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010" describes the concept of negative political campaign in both historical and theoretical context and afterwards it presents ...
The diploma thesis "Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010" describes the concept of negative political campaign in both historical and theoretical context and afterwards it presents ...
Srovnání stavu public affairs v České republice a Velké Británii
Comparison of the state of Public Affairs in the Czech Republic and Great Britain
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce navazuje na vůbec první výzkumy zaměřené na stav public affairs (PA) v českém prostředí a na jeho srovnání se sousedními zeměmi a přináší tak komparaci stavu PA v ČR se stavem ve vyspělé západní demokracii na příkladu ...
This bachelor thesis follows the very first research on the state of public affairs in Czech environment and its comparison to neighbouring countries and so brings the comparison of the state of public affairs in the Czech ...
This bachelor thesis follows the very first research on the state of public affairs in Czech environment and its comparison to neighbouring countries and so brings the comparison of the state of public affairs in the Czech ...