Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 17
Koniec Wetten dass...? Dialogická analýza zábavnej show
The end of Wetten dass...? The dialogic analysis of an entertainment show
Konec Wetten dass...? Dialogická analýza zábavné šou
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 02. 02. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Témou mojej diplomovej práce je dialogická analýza nemeckej televíznej show Wetten, dass...? Cieľom mojej práce je na základe skúmania dvoch vybraných častí tejto show, analyzovať do akej miery je show aj napriek jej ...
This master's thesis presents the dialogical analysis of the German TV show 'Wetten, dass...?'.The main target is to analyse the internal as well as the external dialogical structure of two Wetten, dass...? shows. The ...
This master's thesis presents the dialogical analysis of the German TV show 'Wetten, dass...?'.The main target is to analyse the internal as well as the external dialogical structure of two Wetten, dass...? shows. The ...
Medzi dvoma svetmi: časopis Ženské Listy a život českých žien v Amerike v rokoch 1894-1901
Between Two Worlds:Life of Czech Women in the USA and the Magazine Ženské Listy (Women's Gazette)
Mezi dvěma světy:Život českých žen v USA a časopis Ženské Listy, 1894-1901
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca skúma časopis Ženské Listy, ktorý bol prvým časopisom vydávaným pre české ženy v Spojených štátoch. Časopis založili v roku 1894 Čechoameričanka Jozefína Humpal- Zemanová a Češka Karla Máchová, pričom ...
The thesis is a study of the magazine Ženské Listy (The Women's Gazette), which was the first magazine published for Czech women in the United States. The magazine was founded by Josephine Humpal-Zeman and Karla Machova ...
The thesis is a study of the magazine Ženské Listy (The Women's Gazette), which was the first magazine published for Czech women in the United States. The magazine was founded by Josephine Humpal-Zeman and Karla Machova ...
Nákupné maniačky - show o móde alebo reality show?
Nákupné maniačky - fashion show or reality show?
Nákupné maniačky - show o módě nebo reality show?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca sa sústredí na slovenskú televíznu show Nákupné maniačky a jej publikum. Cieľom práce je odhaliť motivácie vedúce k sledovaniu tejto show a zistiť, či ju diváčky vnímajú buď ako módnu show z ktorej môžu ...
The Master's thesis is focused on the Slovakian TV show Nákupné maniačky and its' audience. The purpose of the thesis is to reveal the motivations leading to watching this show and to explore, whether the viewers perceive ...
The Master's thesis is focused on the Slovakian TV show Nákupné maniačky and its' audience. The purpose of the thesis is to reveal the motivations leading to watching this show and to explore, whether the viewers perceive ...
Mediální reprezentace kauzy Gorilla ve slovenských a českých médiích
Media representation of the "Gorilla" case in slovak and czech media
xxx
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 25. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá mediálnym obrazom politickej kauzy Gorila v slovenských a českých spravodajských denníkoch. Teoretickým základom práce je charakteristika a rozne aspekty vzťahu politiky a médií v danom spoločenskom ...
The diploma thesis deals with media representation of Slovak political case "Gorilla" in Slovak and Czech print dailies. The thesis builds upon the theoretical principles of the relationship between politics and media in ...
The diploma thesis deals with media representation of Slovak political case "Gorilla" in Slovak and Czech print dailies. The thesis builds upon the theoretical principles of the relationship between politics and media in ...
Postavenie a význam humoristických relácií v Československej televízii v rokoch normalizácie (1969-1989)-fenomén humoristickej dvojice Lasica a Satinský
The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovak Television in The Years of Normalization (1969-1989) Phenomenon of Comic Pair Lasica and Satinský
Postavení a význam humoristických relací v letech normalizace. Fenomén humoristické dvojice Lasica a Satinský
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca "Postavenie a význam humoristických relácií v Československej televízii v rokoch normalizácie. Fenomén humoristickej dvojice Lasica a Satinský," pojednáva o význame humoristických relácií v programovej ...
The Master's thesis "The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovakia in The Years of Normalization. The Phenomenon of a Comic Pair Lasica and Satinský,"discusses the importance of humorous shows ...
The Master's thesis "The Role and Importance of Humorous Television Programs in Czechoslovakia in The Years of Normalization. The Phenomenon of a Comic Pair Lasica and Satinský,"discusses the importance of humorous shows ...
Analýza marketingovej mediálnej stratégie so zameraním na Prima Cool
Media marketing strategy analysis of Prima Cool
Analýza marketingové mediální strategie se zaměřením na Prima Cool
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Cieľom práce je zmapovať akým spôsobom dokážu vyžiť média vlastný nosič na marketingovú a mediálnu stratégiu propagácie. Prostredníctvom prípadovej štúdie - televízie Prima Cool ide o sledovanie jej ukotvenia v ...
Aim of this thesis is to map how they can live on their own media carrier marketing strategy and media promotions. Through case study - Prima Cool TV - I dissert on the monitoring of its anchorage in the media environment ...
Aim of this thesis is to map how they can live on their own media carrier marketing strategy and media promotions. Through case study - Prima Cool TV - I dissert on the monitoring of its anchorage in the media environment ...
Špecifické postavenie obrazového spravodajstva v tlači ; v širšom kontexte novinárskej profesie zo zameraním na genderovú a štatútovo mocenskú dimenziu a profesné sebapoňatie
Specific role of photojounalism in print media : in the wider context of a jounalistic career focusing on dimensions of gender, power, status and eelf-examination
Specifické postavení obrazového zpravodajství v tisku : v širším kontextu novinářské profese ze zaměřením na genderovou a statutově mocenskou dimenzi a profesní sebepojetí
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 24. 06. 2010
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práca "Špecifické postavenie obrazového spravodajstva v tlači; v širšom kontexte novinárskej profesie so zameraním na genderovú a štatútovo mocenskú dimenziu a profesné sebapoňatie" sa zaoberá funkciou, postavením ...
Diploma thesis "Specific role of photojournalism in print media; in the wider context of a journalistic career focusing on dimensions of gender, power, status and self-examination" deals with the role, status and ...
Diploma thesis "Specific role of photojournalism in print media; in the wider context of a journalistic career focusing on dimensions of gender, power, status and self-examination" deals with the role, status and ...
Večerníček a do postele! Regulácia užívania televízie vo výchove dieťaťa do šiestich rokov
Bedtime story and sleep! Regulating the use of television in raising children under 6 years of age
Večerníček a do postele! Regulace užívání televize ve výchově dítěte do šesti let
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 03. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The rigorous thesis "Bedtime story and sleep! Regulating the use of television in raising children under 6 years of age", describes the way and intensity of how parents regulate children's TV viewing. However, since a TV ...
Rigorózna práca: "Večerníček a do postele! Regulácia užívania televízie vo výchove dieťaťa do šiestich rokov" popisuje spôsob a intenzitu, akými rodičia regulujú detské pozeranie televíznych programov. Nakoľko však televízor ...
Rigorózna práca: "Večerníček a do postele! Regulácia užívania televízie vo výchove dieťaťa do šiestich rokov" popisuje spôsob a intenzitu, akými rodičia regulujú detské pozeranie televíznych programov. Nakoľko však televízor ...
Využitie rozšírenej reality v médiách a reklame
Use of augmented reality in media and advertising
Využití rozšířené reality v médiích a reklamě
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sládková, Hana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: V bakalárskej práci sa venujem téme rozšírenej reality a jej použitia v médiách a v reklame. Mojim cieľom je poskytnúť teoretické poznatky o technológii rozšírenej reality, o jej pozícií v rámci mediálnych štúdií a o jej ...
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of augmented reality and its use in media and advertising. The aim of this study is to provide theoretical background of the augmented reality technology, its position in ...
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of augmented reality and its use in media and advertising. The aim of this study is to provide theoretical background of the augmented reality technology, its position in ...
Konštrukcia identity jedinca na sociálnych sieťach
The Creation of Personal Identity on Social Network Sites
Konstrukce identity jedince na sociálních sítích
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Táto diplomová práca hľadá spôsoby akými užívatelia sociálnych sietí chápu svoj virtuálny obraz, online identitu a ako sa online identita vytvára. Venuje sa aj tomu ako užívatelia nahliadajú na používanie sociálnych sietí ...
This final thesis is looking for ways social networking site users understand their virtual image, online identity and the way online identity is made. It also deals with the way users view the use of social networks and ...
This final thesis is looking for ways social networking site users understand their virtual image, online identity and the way online identity is made. It also deals with the way users view the use of social networks and ...