Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 28
Profil PR profesionálů v České republice
Czech Republic PR Professionals Profile
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of the thesis is to describe the demographics of Czech PR professionals, the educational background of these workers, the original profession from which they came to public relations, and their job description. The ...
Cílem práce je popsat demografii českých PR profesionálů, zjistit vzdělání těchto pracovníků, profesi, ze které do public relations přišli, jejich pracovní náplň. Poslední výzkumnou otázkou je pak spokojenost s volbou ...
Cílem práce je popsat demografii českých PR profesionálů, zjistit vzdělání těchto pracovníků, profesi, ze které do public relations přišli, jejich pracovní náplň. Poslední výzkumnou otázkou je pak spokojenost s volbou ...
Rozdíly mezi českou a americkou kulturou ve vnímání a zobrazování etických témat v reklamě
The differences between Czech and American culture in perception of ethical issues and its representation in advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Analýza komunikace Evropského parlamentu se zaměřením na Českou republiku
Analyze online communication of European Parlament focused on Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Comparison of corporate communication of Impact Hub via social network Twitter
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
Propagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010
Propagation of Japanese culture in the Czech Republic - a communication analysis of Informational and Cultural Centre of the Japanese Embassy in the Czech Republic and the Czech-Japanese Association in 2009-2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Marketingově-komunikační aktivity mezi Japonskem a Českou republikou jsou tématem, kterému se ani přes poměrně významné česko-japonské ekonomické vztahy dodnes nedostalo hlubší analýzy. Tato práce se proto věnuje popisu ...
The topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the ...
The topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the ...
Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013
Governmental communication towards citizens and other states on the social media from 2011 to 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013" pojednává o fenoménu využívání sociálních médií pro komunikaci vládních institucí ...
The bachelor's thesis "Government communication towards citizens and other states in the social media from 2011 to 2013" is focused on the modern phenomenon of government communication in the social media with citizens and ...
The bachelor's thesis "Government communication towards citizens and other states in the social media from 2011 to 2013" is focused on the modern phenomenon of government communication in the social media with citizens and ...
Analýza fenoménu současného vizuálního smogu v Praze a v Dillí, zejména pak v Novém Dillí
Analysis of the Phenomenon of Visual Pollution in Prague and Delhi, especially in New Delhi
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén vizuálního smogu a jeho rozšíření v indickém metropolitním teritoriu Dillí, hlavním městě Novém Dillí a v Praze, zejména pak v Pražské památkové rezervaci. Vizuální smog je nejprve ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
Výzkum postojů generace Z k fast fashion řetězcům
Research: Generation Zs attitudes towards fast fashion industry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis focuses on the analysis of the complex relationship between representatives of Generation Z and fast fashion chains. Its goal is to define the basic aspects of the purchasing relationship with the ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje ...
Vnímání značky Balenciaga Generací Z v České republice
Perception of Balenciaga brand by Generation Z in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 20. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis focuses on the characteristics and marketing of luxury fashion brands, with an emphasis on the Balenciaga brand, and subsequently examines the perception of the brand by Generation Z in the Czech ...
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou a marketingem luxusních módních značek s důrazem na značku Balenciagu a následně zkoumá vnímání značky Generací Z v České republice. Práce začíná úvodem do problematiky a pokračuje ...
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou a marketingem luxusních módních značek s důrazem na značku Balenciagu a následně zkoumá vnímání značky Generací Z v České republice. Práce začíná úvodem do problematiky a pokračuje ...
Změna firemní identity značky DS Automobiles
Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of this bachelor thesis on the topic "Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles" is to describe and analyze the change of corporate identity and evaluate the effects of this change on the operation ...
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V ...
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V ...