Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poucha, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
Corporate culture of social enterprises
Firemní kultura sociálních podniků
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Sociální podniky představují entity kombinující filozofie, procesy a strategie neziskového a komerčního sektoru. Jejich cílem je mít společenský dopad a v ideálním případě aplikuje obchodní model, který zajišťuje finanční ...
Social enterprises are entities that combine the philosophies, operations or strategies of both the non-profit and for-profit sector. They aim to have an impact on society while ideally incorporating a business model that ...
Social enterprises are entities that combine the philosophies, operations or strategies of both the non-profit and for-profit sector. They aim to have an impact on society while ideally incorporating a business model that ...
Designing Health Interventions: The Role of Argument Type and Message Format
Navrhování osvětových kampaní: Úloha druhu argumentu a formátu sdělení
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vranka, Marek
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 8 Abstract According to the study carried out by the European School Survey Project on Alcohol and Other Drugs (ESPAD, 2015) in the Czech Republic, Czech children reported higher alcohol consumption in the last 30 days ...
8 Abstrakt Dle Evropské školní studie o alkoholu a jiných drogách (ESPAD, 2015) jsou české děti a dospívající v konzumaci alkoholu v posledních třiceti dnech (68.5 %) výrazně nad evropským průměrem (48 %) a mají také výrazně ...
8 Abstrakt Dle Evropské školní studie o alkoholu a jiných drogách (ESPAD, 2015) jsou české děti a dospívající v konzumaci alkoholu v posledních třiceti dnech (68.5 %) výrazně nad evropským průměrem (48 %) a mají také výrazně ...
Using New Technologies in Healthy Lifestyle Interventions Targeted at Children: The Case of the Netherlands
Využití nových technologií v nizozemských kampaních na podporu zdravého životního stylu mezi dětmi
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zezulková, Markéta
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: New technologies such as social media or mobile games are often listed among the main contributors to the ever-increasing obesity rates among children. Paradoxically, the same technologies also bring potential to enhance ...
Nové technologie, jako jsou sociální sítě nebo mobilní hry, jsou často viněny z přispívání k neustále rostoucímu procentu obézních dětí. Ty samé technologie však paradoxně skrývají velký potenciál pro kampaně propagující ...
Nové technologie, jako jsou sociální sítě nebo mobilní hry, jsou často viněny z přispívání k neustále rostoucímu procentu obézních dětí. Ty samé technologie však paradoxně skrývají velký potenciál pro kampaně propagující ...
Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Komunikace firemních nadací v České republice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Obluk, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstract The thesis deals with the issues and evaluation of use of marketing communication in ...
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních ...
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních ...
Trends in Intercultural Marketing: The Reception of Starbucks in France and Czechia
Trendy v interkulturním marketingu: Vnímání kaváren Starbucks ve Francii a v České republice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Globální značky jsou při svém marketingovém plánování vystaveny rozhodnutí, do jaké míry se adaptovat na kulturu lokality, do které expandují. V této bakalářské práci je zkoumáno, jakým způsobem se globální značka Starbucks ...
During the process of marketing planning, global brands must decide to what extent they adapt to the culture of the location in which they are expanding. This paper investigates the means with which a global brand such as ...
During the process of marketing planning, global brands must decide to what extent they adapt to the culture of the location in which they are expanding. This paper investigates the means with which a global brand such as ...
An Analysis of Candidate Branding in 2016 Presidential Campaingn in the USA
Kandidát jako brand - analýza prezidentské kampaně v USA
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Americké prezidentské volby stejně jako nástroje politického marketingu při nich použité se všeobecně využívají jako vzor evropských kampaní, a to z důvodu jejich využití různých komunikačních nástrojů a různých bodů ...
American political campaigns, as well as the political marketing tools used in their course, are used as a benchmark for campaigns here in Europe. The reason for that is their complexity and their usage of various touch ...
American political campaigns, as well as the political marketing tools used in their course, are used as a benchmark for campaigns here in Europe. The reason for that is their complexity and their usage of various touch ...
Intercultural Aspects of Airline Marketing
Interkulturní aspekty marketingu leteckých společností
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá interkulturními aspekty marketingu leteckých společností a jejich důsledky pro marketingovou komunikaci leteckých společností. Cílem práce je identifikovat trendy v globálních přístupech leteckých ...
This bachelor thesis deals with the intercultural aspects of airline marketing and their consequences for airline marketing communication. The aim of this thesis to identify the trends in global approaches to marketing ...
This bachelor thesis deals with the intercultural aspects of airline marketing and their consequences for airline marketing communication. The aim of this thesis to identify the trends in global approaches to marketing ...
Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case
Postoje generace Y ke spotřebě módy na příkladu značky Zara
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat postoje Generace Y ke konzumaci módy na příkladu značky Zary. Generace Y je dnes významným segmentem zákazníků na trhu a jak ukazují předchozí zprávy a studie, přemýšlejí jinak než předchozí ...
The purpose of this thesis is to investigate Generation Y's attitudes towards fashion consumption through the example of Zara. Generation Y is nowadays a significant segment of customers on the market and as the previous ...
The purpose of this thesis is to investigate Generation Y's attitudes towards fashion consumption through the example of Zara. Generation Y is nowadays a significant segment of customers on the market and as the previous ...
Social Media and Gender in Political Campaigns: The Role of Candidate's Spouses in the Czech Republic
Sociální média a gender během politických kampaní: Role partnerů v českém prostředí
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukeník, Štěpán
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce s názvem "Sociální média a gender během politických kampaní: Role partnerů v českém prostředí" je průzkumnou prací, která analyzuje, jak byly potenciální první dámy zobrazeny svými manžely ...
This bachelor thesis titled 'Social Media and Gender in Political Campaigns: The Role of Candidate's Spouses in the Czech Republic' is an exploratory work which analyses how potential first ladies were portrayed on Facebook ...
This bachelor thesis titled 'Social Media and Gender in Political Campaigns: The Role of Candidate's Spouses in the Czech Republic' is an exploratory work which analyses how potential first ladies were portrayed on Facebook ...