An Analysis of Candidate Branding in 2016 Presidential Campaingn in the USA
Kandidát jako brand - analýza prezidentské kampaně v USA
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86376Identifikátory
SIS: 179857
Kolekce
- Kvalifikační práce [17642]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vranka, Marek
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
21. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Donald Trump, Hillary Clinton, prezidentské volby, politický marketing, brand management, politický brand, americké volby, volby 2016Klíčová slova (anglicky)
Donald Trump, Hillary Clinton, presidential election, political marketing, brand management, political brand, American election, election 2016Americké prezidentské volby stejně jako nástroje politického marketingu při nich použité se všeobecně využívají jako vzor evropských kampaní, a to z důvodu jejich využití různých komunikačních nástrojů a různých bodů kontaktu s voličem, zároveň se ale stále daří zachovávat jednotné sdělení. Objektem této práce budou prezidentské volby 2016 odehrávající se v USA. Cílem práce je analýza prezidentských kandidátů a jejich komunikace v posledních měsících před samotnými volbami, přičemž na celou problematiku bude nahlíženo z pohledu osobního brandingu kandidátů. Práce se také dotkne spřízněných témat, mezi která patří proces celebritizace politiky. Výsledkem bude komplexní náhled na brandy prezidentských kandidátů. Analyzovanou periodou bude období po skončení primárních voleb, kdy budou určeni finální kandidáti za hlavní politické strany, a samotnými volbami, které se budou konat 8. listopadu 2016.
American political campaigns, as well as the political marketing tools used in their course, are used as a benchmark for campaigns here in Europe. The reason for that is their complexity and their usage of various touch points when communicating with the electorate, while at the same time maintaining a unified message. In Autumn 2016, the presidential election will take place in the USA - these specific elections will then be a subject of this thesis. The aim of this thesis is to analyze presidential candidates and their communication during their final run for office from the perspective of candidate branding. The other phenomenon to be taken into account will be the celebrification of politicians. This paper should offer a detailed perspective on the brands of both of the candidates and their evolution throughout the campaign. The thesis will focus on the period from the end of the primaries to the day of the election on 8th November 2016.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Proces založení a tvorby oděvní značky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠvach, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Datum obhajoby: 15. 6. 2015vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve ... -
Možnosti využití brandingu v rámci organizačních struktur vysokých škol na příkladu Univerzity Karlovy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠimoník, Filip (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018 -
City branding krajských měst v Česku
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJenček, Lubor (Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, 2020)Datum obhajoby: 25. 6. 2020Lubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstract This thesis deals with city branding of Czech regional capital cities. Its goal is to compare city branding of Czech regional capital cities and reveal a functional ...