Intercultural Aspects of Airline Marketing
Interkulturní aspekty marketingu leteckých společností
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76114Identifikátory
SIS: 166492
Kolekce
- Kvalifikační práce [17632]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koudelková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Mezinárodní marketing, marketing leteckých společností, interkulturní marketing, marketingová komunikace, interkulturní komunikace, marketingová komunikace leteckých společností, interkulturní aspekty, Korean AirKlíčová slova (anglicky)
International marketing, airline marketing, intercultural marketing, marketing communication, intercultural communication, airline marketing communication, intercultural aspects, Korean AirBakalářská práce se zabývá interkulturními aspekty marketingu leteckých společností a jejich důsledky pro marketingovou komunikaci leteckých společností. Cílem práce je identifikovat trendy v globálních přístupech leteckých společností k marketingové komunikaci a zjistit, zda letecké společnosti používají standardizovanou globální marketingovou komunikaci či zda ji upravují na základě kulturních aspektů cílového trhu. První část práce poskytuje teoretické podklady pro porozumění specifikům marketingové komunikace leteckých společností. Druhá část pomocí souhrnu dostupné literatury, reálných příkladů z praxe a výsledků dotazování leteckých společností identifikuje trendy v globálních přístupech leteckých společností k marketingové komunikaci. Třetí část práce pomocí případové studie Korean Air analyzuje přístup k marketingové komunikaci této letecké společnosti a hodnotí, zda letecká společnost přistupuje k marketingové komunikaci podle identifikovaných trendů.
This bachelor thesis deals with the intercultural aspects of airline marketing and their consequences for airline marketing communication. The aim of this thesis to identify the trends in global approaches to marketing communication of airlines, that is whether airlines apply standardised marketing communication strategies or whether they adapt their marketing communication according to the local cultural aspects of the target market. The first part of this thesis provides a theoretical basis for understanding the specifics of airline marketing communication. The second part identifies the trends in global approaches to airline marketing communication by a review of literature, specific examples and a survey conducted among airlines. The final part of this thesis analyses approach to airline global marketing communication in detail by a case study of Korean Air. Korean Air's approach to marketing communication is also evaluated and recommendation is made.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...