Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 116
Kvantitativní výzkum příslušníků generace Z a jejich postojů k módě
Quantitative analysis of generation Z and its opinion of fashion
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Analýza korporátních CSR projektů zaměřených na sebedůvěru zákazníka
Analysis of corporate CSR projects with emphasys on customer self-esteem
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Televizní debaty jako nástroj předvolební komunikace kandidátů v prezidentských volbách 2018
TV debates as an tool of pre-election communication of candidates in the Presidential election 2018
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Konrádová, Marcela
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá prezidentskými debatami ve 2. kole prezidentských voleb v roce 2018, kdy se mezi sebou v duelech střetli Miloš Zeman a Jiří Drahoš. V teoretické části práce nejprve vysvětlím pojmy související s ...
This thesis deals with the presidential debates in the second round of the presidential election in 2018, when Miloš Zeman and Jiří Drahoš met in duels. In the theoretical part of the thesis, I will explain the concepts ...
This thesis deals with the presidential debates in the second round of the presidential election in 2018, when Miloš Zeman and Jiří Drahoš met in duels. In the theoretical part of the thesis, I will explain the concepts ...
Negatívne kampane na sociálnych sieťach na príklade slovenských parlamentných volieb v roku 2020
Negative campaigning on social media on the example of the Slovak Parliamentary elections in 2020
Negativní kampaně na sociálních sítích na příkladu slovenských parlamentních voleb v roce 2020
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Konrádová, Marcela
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalárska práca sa negatívnych politických kampaní výskyt na sociálnych sieťach. Teoretická časť práce sa základných pojmov, ktoré sa v práci vyskytujú - politická komunikácia, politický marketing, politická kampaň, ...
The bachelor thesis focuses on the issue of negative political campaigns and their occurrence on social networks. The theoretical part of the work is devoted to defining the basic concepts that are mentioned in the thesis ...
The bachelor thesis focuses on the issue of negative political campaigns and their occurrence on social networks. The theoretical part of the work is devoted to defining the basic concepts that are mentioned in the thesis ...
Specifika marketingové komunikace české eSports scény
Marketing Communication within the Czech eSports Scene
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis deals with the phenomenon of electronic sports in the Czech Republic and examines how the participants of the Czech esports scene use marketing and communication tools. The theoreticalpartdefinesthe term ...
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je ...
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je ...
Negativní kampaň v českých senátních volbách 2020. Případová studie Jana Groise
Negative campaigning in 2020 Czech senate elections. Jan Grois case study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Konrádová, Marcela
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on the issue of negative campaigns in the Senate elections in the Czech Republic. In the theoretical part, the author describes the basic concepts of political communication, political marketing, ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku negativní kampaně v senátních volbách v České republice. V teoretické části autor popisuje základní termíny politické komunikace, politického marketingu a negativní volební ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku negativní kampaně v senátních volbách v České republice. V teoretické části autor popisuje základní termíny politické komunikace, politického marketingu a negativní volební ...
Analýza marketingové komunikace jazykové školy JIPKA
Analysis of Marketing Communication of JIPKA Language School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Specifika spolupráce mezi současnou českou alternativní hudební scénou a komerčními subjekty
Specifics of cooperation between the current Czech alternative music scene and commercial entities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježková, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: V marketingové komunikaci je běžně využívána hudba nebo navazována spolupráce mezi aktéry hudebního průmyslu a komerčními subjekty, které s hudbou přímo nesouvisejí. To je nejobvyklejší u hudby produkované přímo za komerčními ...
It is common in marketing communication to use music or to establish cooperation between subjects of the music industry and commercial entities that are not directly related to music. This is most common for music produced ...
It is common in marketing communication to use music or to establish cooperation between subjects of the music industry and commercial entities that are not directly related to music. This is most common for music produced ...
Komparace elektronických sportů a vybraných sportů z marketingového hlediska
Comparison of e-sports and selected sports from the marketing perspective
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The goal of this bachelor's thesis is to introduce the topic of electronic sports and the use of its marketing potential to the reader. It also focuses on its parallels with traditional sports and tries to show on examples ...
Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s tématem elektronického sportu a s možným využitím jeho marketingového potenciálu. Zabývá se paralelami s tradičními sporty a na příkladech sponzoringu, product placementu, ...
Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s tématem elektronického sportu a s možným využitím jeho marketingového potenciálu. Zabývá se paralelami s tradičními sporty a na příkladech sponzoringu, product placementu, ...
Angažovanost zaměstnanců v reklamních agenturách v České republice
Engagement of employees in advertising agencies in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen