Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Gender in media practice. Male and Female in advertisements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Remr, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v reklamě. Konkrétně je pozornost věnována současné televizní reklamě vysílané v České republice. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, které tvoří ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Sociální významy cvičeníprezentované českými časopisy pro ženy
Social meaning of physical exercise presented by some of the Czech women's magazines
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Martin
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 01. 02. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The subject of the thesis is meanings of the physical exercising presented in the Czech women magazines, which I explored through qualitative content analysis of the articles focused on exercising. Three relevant frames ...
Předmětem diplomové jsou významy cvičení v českém kontextu na základě kvalitativní obsahové analýzy článků v časopisech pro ženy. Ze zahraniční literatury vyplynuly tři relevantní rámce nebo oblasti zkoumání, které se staly ...
Předmětem diplomové jsou významy cvičení v českém kontextu na základě kvalitativní obsahové analýzy článků v časopisech pro ženy. Ze zahraniční literatury vyplynuly tři relevantní rámce nebo oblasti zkoumání, které se staly ...
Utužování stereotypů pomocí příspěvků, které sdílejí české influencerky na sociální síti Instagram
Stereotypes that Czech influencers support with their posts on the Instagram
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fousek Krobová, Tereza
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 24. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis aims to find out whether the selected Czech woman influencers on the selected social network, Instagram, support by posts traditional stereotypes or not. The work is divided into two main blocks - ...
Diplomová práce si dává za cíl zjistit, jak české influencerky na vybrané sociální síti, kterou je Instagram, utužují svými příspěvky tradiční genderové stereotypy nebo se jim naopak vymykají. Práce je rozdělena do dvou ...
Diplomová práce si dává za cíl zjistit, jak české influencerky na vybrané sociální síti, kterou je Instagram, utužují svými příspěvky tradiční genderové stereotypy nebo se jim naopak vymykají. Práce je rozdělena do dvou ...
Analýza novinářské práce se zdroji v závislosti na pohlaví novináře/novinářky
Analysis of journalistic treatment with sources depending on gender of a journalist
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 27. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Analýza novinářské práce se zdroji v závislosti na pohlaví novináře/novinářky Lucie Kudláčková Abstrakt Diplomová práce se zabývá vztahem mezi pohlavím novináře a pohlavím zpravodajských zdrojů, které si volí. Vychází z ...
Analysis of journalistic treatment with sources depending on gender of a journalist Lucie Kudláčková Abstract This thesis examines relationship between a sex of a journalist and a sex of news source, that the journalist ...
Analysis of journalistic treatment with sources depending on gender of a journalist Lucie Kudláčková Abstract This thesis examines relationship between a sex of a journalist and a sex of news source, that the journalist ...
Utváření obrazu žen ve firemních časopisech
Making the image of women in company magazines
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poucha, Tomáš
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 24. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Interní komunikace je zásadní pro každou firmu. Ne vždy je však na ní tak nazíráno. Je přenašečem informací a firemních hodnot. Vychází z firemní kultury a zároveň ji ovlivňuje. Dále má vliv na atmosféru a výkonnost firmy, ...
Internal communication is essential for every company. However it is not always perceived as such. Internal communication is a conveyor of information and company's values. It is based on corporate culture and it also ...
Internal communication is essential for every company. However it is not always perceived as such. Internal communication is a conveyor of information and company's values. It is based on corporate culture and it also ...
Obraz domácích prací v televizní reklamě optikou genderu
The image of housework in television advertising through gender perspective
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 24. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Stereotypizace mužských a ženských rolí je v současné době předmětem mnoha diskuzí v rozličných společenských sférách. Stereotypy jsou hojně využívány v reklamním průmyslu, kde mají za úkol zjednodušit potenciálním zákazníkům ...
Stereotyping of male and female roles is currently the subject of many discussions in various spheres of society. Stereotypes are widely used in the advertising industry, where they aim to make it easier for potential ...
Stereotyping of male and female roles is currently the subject of many discussions in various spheres of society. Stereotypes are widely used in the advertising industry, where they aim to make it easier for potential ...
Proměna vnímání feminismu v českých literárních časopisech v desátých letech 21.století
Change in the perception of feminism in Czech literary magazines in the 2010s
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čeňková, Jana
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 21. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis examines the change in the perception of feminism on the pages of three Czech literary magazines between 2011 and 2020, i.e. in the 2010s. The thesis includes a brief presentation of the historical development ...
Tato diplomová práce se zabývá proměnou vnímání feminismu na stránkách tří českých literárních časopisů mezi lety 2011 a 2020, tedy v desátých letech 21. století. Součástí práce je stručné představení historického vývoje ...
Tato diplomová práce se zabývá proměnou vnímání feminismu na stránkách tří českých literárních časopisů mezi lety 2011 a 2020, tedy v desátých letech 21. století. Součástí práce je stručné představení historického vývoje ...
Liberální vs. radikální: který z feminismů představuje časopis Heroine?
Liberal vs. radical: which of the feminisms represents Heroine Magazine ?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hroch, Miloš
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The present bachelor thesis examines the content of the print version of Heroine magazine and analyses it in terms of contemporary feminist paradigms. The thesis examines the historical context of the feminist movement in ...
Předložená bakalářská práce zkoumá obsah tištěné verze magazínu Heroine a analyzuje ho z hlediska současných feministických teorií. Práce se zabývá historickým kontextem feministického hnutí v podobě tradičního vlnového ...
Předložená bakalářská práce zkoumá obsah tištěné verze magazínu Heroine a analyzuje ho z hlediska současných feministických teorií. Práce se zabývá historickým kontextem feministického hnutí v podobě tradičního vlnového ...
Přímá volba?: mediální obraz kandidátek na českou prezidentku v roce 2013.
Direct elections? Media reflection of female candidates for president in 2013
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Osvaldová, Barbora
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 27. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je kriticky se zamyslet nad způsobem zobrazování kandidátek na prezidentku v roce 2013 v českých médiích a posoudit, zdali se nějak lišil od zobrazování kandidátů. Prezidentská volba byla milníkem v historii ...
The aim of this work is to critically look at how the female presidential candidates in 2013 were reflected in the Czech press and assess whether that somehow differed from the way the male candidates were presented. ...
The aim of this work is to critically look at how the female presidential candidates in 2013 were reflected in the Czech press and assess whether that somehow differed from the way the male candidates were presented. ...