Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 19
Vývoj metodiky psaní levou rukou a přístup pedagogů k levorukým žákům
Development of the Methodology of Left-hander's Writing and Teacher's Attitude toward Left-handed Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vývojem metodiky psaní levou rukou, čerpáním z metodik v praxi základního vzdělávání, zkoumáním dostupných materiálů na téma levorukosti určených učitelům a rodičům žáků a popisem postupů a názorů ...
The thesis follows the development of the methodology of left-handers's writing, teacher's usage of the knowledge of methodology in a practice, researching the materials aimed in left- handness dedicated to teachers and ...
The thesis follows the development of the methodology of left-handers's writing, teacher's usage of the knowledge of methodology in a practice, researching the materials aimed in left- handness dedicated to teachers and ...
Aktivizační metody a organizační formy na 1. stupni ZŠ
Activation methods and organisational forms at a primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the diploma thesis is to find out how teachers of the 1st stage of elementary schools use different types of methods, especially activation methods, to support pupils in motivation to learn and how they activate ...
Cílem diplomové práce je zjistit, jak učitelé 1. st. ZŠ různými typy metod, zejména aktivizačních podporují žáky v motivaci k učení a jak je aktivizují k učebním výkonům. Teoretická část se v první kapitole zaměřuje na ...
Cílem diplomové práce je zjistit, jak učitelé 1. st. ZŠ různými typy metod, zejména aktivizačních podporují žáky v motivaci k učení a jak je aktivizují k učebním výkonům. Teoretická část se v první kapitole zaměřuje na ...
Intaktní žáci v inkluzivní třídě
Intact pupils in the inclusive class
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 19. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá vlivem žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) na jejich intaktní spolužáky. Za posledních několik let se zvýšil počet žáků se SVP v běžných třídách. V některých třídách se tak objevuje i více žáků ...
The work deals with the influence of pupils with special educational needs (SEN) on their intact pupils. Over the last few years, the number of pupils with SEN in regular classes has increased. In some classes, there are ...
The work deals with the influence of pupils with special educational needs (SEN) on their intact pupils. Over the last few years, the number of pupils with SEN in regular classes has increased. In some classes, there are ...
Práce učitele primární škole ve vyloučené lokalitě
Primary school teacher in an excluded location
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 22. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The work of teacher in excluded localities with Romany pupils is demanding, it requires a high degree of resilience, adaptability, perseverance and resilience. Children growing up in an environment of social exclusion have ...
Práce učitele ve vyloučených lokalitách s romskými žáky je náročná, vyžaduje vysokou míru odolnosti, přizpůsobivosti, vytrvalosti a nezdolnosti. Děti vyrůstající v prostředí sociálního vyloučení mají osvojené hodnoty, ...
Práce učitele ve vyloučených lokalitách s romskými žáky je náročná, vyžaduje vysokou míru odolnosti, přizpůsobivosti, vytrvalosti a nezdolnosti. Děti vyrůstající v prostředí sociálního vyloučení mají osvojené hodnoty, ...
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím projektu na 1. stupni ZŠ
Development reading literacy by project in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 22. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce uvádí do problematiky čtenářské gramotnosti a jejího rozvíjení v rámci projektové výuky. Práce je strukturována do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracována východiska pojetí ...
This thesis open the problematics of reading literacy and its development by project teaching. Dissertation is divided into two parts - theoretically and practically. In the first part there is described foundation of ...
This thesis open the problematics of reading literacy and its development by project teaching. Dissertation is divided into two parts - theoretically and practically. In the first part there is described foundation of ...
Podpora neúspěšných žáků učiteli na prvním stupni základní školy
Teachers support of the unsuccessful pupils in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stará, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 05. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This Master Thesis deals with the teachers support of educationally unsuccessful pupils in the 1st grade of primary school. The aim is to record strategies and pedagogical (didactic) practices to support these pupils and ...
Tato diplomová práce se zabývá podporou e. Cílem práce je zaznamenat strategie a pedagogické postupy k a zjistit, jak jsou tyto v praxi. a 1. a oblasti se ch. Tyto kategorie jsou imi , hodnocení a motivace. oblastmi. Pro ...
Tato diplomová práce se zabývá podporou e. Cílem práce je zaznamenat strategie a pedagogické postupy k a zjistit, jak jsou tyto v praxi. a 1. a oblasti se ch. Tyto kategorie jsou imi , hodnocení a motivace. oblastmi. Pro ...
Role učitele a rodiny ve vzdělávání školně neúspěšných žáků na 1. stupni ZŠ
The role of the teacher and family in primary school education of unsuccessful pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stará, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 09. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rolí učitele a rodiny ve vzdělávání školně neúspěšných žáků na 1. stupni ZŠ. První a zároveň nejrozsáhlejší kapitola teoretické části se věnuje vymezení školní neúspěšnosti a jejím různým pojetím, ...
This diploma thesis deals with the role of the teacher and family in primary school education of unsuccessful pupils. The first and, at the same time, the most extensive chapter of the theoretical part is concerned with ...
This diploma thesis deals with the role of the teacher and family in primary school education of unsuccessful pupils. The first and, at the same time, the most extensive chapter of the theoretical part is concerned with ...
Problematika začleňování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřských škol
Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 16. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Problematika začleňování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřských škol" se zabývá tím, jakým způsobem probíhá inkluzívní proces dětí, které pocházejí ze socioekonomicky znevýhodněného ...
The diploma thesis "Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school" deals with the inclusive process of children from the socio-economically disadvantaged environment placed to nursery ...
The diploma thesis "Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school" deals with the inclusive process of children from the socio-economically disadvantaged environment placed to nursery ...
Podpora inkluzivního vzdělávání v programu Začít spolu
Support of inclusive education in Step by Step programme
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 22. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals in detail with inclusive education in the Step by Step programme, especially with the intention to find out what means and arrangements the Step by Step programme uses to promote inclusive education. ...
Diplomová práce se detailně věnuje inkluzivnímu vzdělávání v programu Začít spolu, konkrétně se záměrem zjistit, jaké prostředky a opatření program Začít spolu využívá na podporu inkluzivního vzdělávání. Teoretická východiska ...
Diplomová práce se detailně věnuje inkluzivnímu vzdělávání v programu Začít spolu, konkrétně se záměrem zjistit, jaké prostředky a opatření program Začít spolu využívá na podporu inkluzivního vzdělávání. Teoretická východiska ...
Specifika práce začínajícího učitele při začleňování žáka s odlišným mateřským jazykem na české primární škole
Specifics of the work of a novice teacher when integrating a pupil with a different mother tongue at a Czech primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáčková, Klára
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou práce začínajícího učitele, v jehož třídě je přítomen žák s odlišným mateřským jazykem. Jejím cílem je zjistit jednotlivá specifika, která provázejí práci začínajících učitelů při začleňování ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...