Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Logopedická intervence u dospělých s demencí
Speech intervention for adults with dementia
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Ohrožované dítě. Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu
Abused child. Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic instituce
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 10. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Ohrožované dítě: Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu AUTOR: Jiřina Víravová KATEDRA: Katedra speciální pedagoigky ŠKOLITEL: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ABSTRAKT: V ...
TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...
TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...
Studie genderových postojů žáků a žákyní devátých ročníků vybraných základních škol
Study of gender stereotypes of students (both girls and boys) of the selected basic schools
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Mojžíšová, Jarmila
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, zda jsou žáci a žákyně devátých ročníků vybraných základních škol ovlivněni genderovými stereotypy a zda se genderové stereotypy promítají do jejich představ, vnímání a rozhodování. ...
The thesis is aimed at finding if the ninth-year students (both girls and boys) of selected basic schools have been affected by gender stereotypes, and if the gender stereotypes approach their ideas, perception and decision ...
The thesis is aimed at finding if the ninth-year students (both girls and boys) of selected basic schools have been affected by gender stereotypes, and if the gender stereotypes approach their ideas, perception and decision ...
Konflikt dvou rolí. Problematika dvojí role - rodič jako učitel
Conflict of two roles. The issue of a dual role - parent as a teacher
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: A conflict of two roles. The issue of a dual role - parent as a teacher. RESUMÉ The topic of this thesis is the issue of two roles - a role of a teacher and a parent. The goal of the thesis is to research the main ...
NÁZEV: Konflikt dvou rolí. Problematika dvojí role - rodič jako učitel. ABSTRAKT Tématem práce je problematika dvou rolí - role učitele a role rodiče. Cílem práce je zmapování hlavních klíčových oblastí vyplývajících z ...
NÁZEV: Konflikt dvou rolí. Problematika dvojí role - rodič jako učitel. ABSTRAKT Tématem práce je problematika dvou rolí - role učitele a role rodiče. Cílem práce je zmapování hlavních klíčových oblastí vyplývajících z ...
Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnoózou
Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis. ABSTRACT This text is focused on recognition of impacts of the specific learning disabilities ...
NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
Nejlepší zájem dítěte v kontextu biopsychosociálních aspektů zdraví
The best interest of a child in the context of biopsychosocial aspects of health
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 02. 02. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce reaguje na problematiku podpory zdraví dítěte, v současné době stále zaměřenou převážně na zdraví somatické s dlouhodobým deficitem a podceňováním podpory psychosociálního zdraví. Systemicky koncipovaná ...
The rigorous work can be considered as a response to the issue of child health promotion, which is currently still focused mainly on somatic health, while there is a long-term deficit and underestimation of psychosocial ...
The rigorous work can be considered as a response to the issue of child health promotion, which is currently still focused mainly on somatic health, while there is a long-term deficit and underestimation of psychosocial ...
Vzájemné vztahy dítěte s ADHD, jeho rodiny, školy a učitelů
Relationship of a child with ADHD and his family and his teachers
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 31. 07. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá vztahem dítěte s ADHD a jeho rodiny ke škole. Cílem bylo zjistit, co je pro rodiče a děti nejdůležitější a co nejvíce ovlivňuje vztah a postoj dítěte a jeho rodiny ke škole. Teoretická část popisuje, jakým ...
The thesis deals with the relationship of the child suffering from the ADHD and the child's family to the school. The objective was to find out what is the most important to the parents and the children and what influences ...
The thesis deals with the relationship of the child suffering from the ADHD and the child's family to the school. The objective was to find out what is the most important to the parents and the children and what influences ...
Spolupráce s rodinou při vzdělávání dětí od dvou let v mateřské škole
Cooperation with the family in the education of children at an early age
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 25. 01. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce je věnována realitě zařazování dětí raného věku do mateřské školy v České republice. Téma bylo zkoumáno z pohledu klíčových aktérů, tedy rodičů a učitelů prostřednictvím výzkumných otázek: Jaká je dostupnost ...
The dissertation is devoted to the reality of enrolling early children in kindergarten in the Czech Republic. The topic was examined from the perspective of key actors, ie parents and teachers, through research questions: ...
The dissertation is devoted to the reality of enrolling early children in kindergarten in the Czech Republic. The topic was examined from the perspective of key actors, ie parents and teachers, through research questions: ...