Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 33
Plocha a prostor ve výtvarných činnostech v MŠ
2D and 3D Dimension in Kinderdarten Art Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Magdalena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Plocha a prostor ve výtvarných činnostech v MŠ AUTOR: Bc. Lucie Kaločová KATEDRA: Katedra výtvarné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá přechodem plošného a ...
TITLE: 2D and 3D Dimension in Kinderdarten Art Education AUTHOR: Bc. Lucie Kaločová DEPARTMENT: Department of Art Education SUPERVISOR: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. ABSTRACT: This diploma thesis deals with the transition ...
TITLE: 2D and 3D Dimension in Kinderdarten Art Education AUTHOR: Bc. Lucie Kaločová DEPARTMENT: Department of Art Education SUPERVISOR: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. ABSTRACT: This diploma thesis deals with the transition ...
Čtenářské strategie jako podpora porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku
Reading strategies for preschool children which promote an understanding of text
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce bylo prokázat, že čtenářské strategie jsou vhodnou metodou pro podporu porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku. V teoretické části jsem se věnovala vymezení pojmu čtenářská pregramotnost, její ...
The aim of the study was to demonstrate that the reading strategies can be applied even for the preschool children. These strategies help children to understand the text read out aloud. In the theoretical part I am devoted ...
The aim of the study was to demonstrate that the reading strategies can be applied even for the preschool children. These strategies help children to understand the text read out aloud. In the theoretical part I am devoted ...
Logopedická prevence v mateřské škole
Speech prevention in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V teoretické části bakalářské práce se věnuji problematice logopedické prevence, ontogeneze řeči dítěte, nejčastější poruše artikulace - dyslalii a možnostem její prevence. Dále se věnuji faktorům ovlivňujícím vývoj řeči, ...
The theoretical part of this thesis deals with issues of speech disorder prevention, speech development in children, the most common articulation disorder - dyslalia and possible ways of its prevention. Further on, I focus ...
The theoretical part of this thesis deals with issues of speech disorder prevention, speech development in children, the most common articulation disorder - dyslalia and possible ways of its prevention. Further on, I focus ...
Využití počítače v mateřské škole
Use of computers in kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fialová, Irena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také ...
The diploma thesis focuses on utilisation of PC in nurseries. The theoretical part describes children's games in pre-school age, presents a variety of PC games, and describes positives and negatives of PC usage, as well ...
The diploma thesis focuses on utilisation of PC in nurseries. The theoretical part describes children's games in pre-school age, presents a variety of PC games, and describes positives and negatives of PC usage, as well ...
Hry dětí v adaptační fázi ve dvou odlišných typech mateřských škol
Games of children in adaptive period in two different types of nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 12. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Specifika a rozdíly v práci s dětmi v mateřské škole a dětské skupině
Specifics and differences between working with children at a nursery school versus a children's group
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Připravenost dětí na vstup do školy v regionu Český Brod
Readiness of Children to Start School in Cesky Brod Region
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou připravenosti dětí na vstup do školy v regionu Český Brod. V současnosti přetrvává vysoký počet dětí s odkladem povinné školní docházky, což se vláda rozhodla řešit zavedením povinného ...
The diploma thesis concerns with the school readiness issue in region Cesky Brod. High number of children with compulsory school attendance postponement resists these days, which the government decided to solve with ...
The diploma thesis concerns with the school readiness issue in region Cesky Brod. High number of children with compulsory school attendance postponement resists these days, which the government decided to solve with ...
Děti mladší tří let v předškolním zařízení, jejich práva, potřeby a zájmy
Children under three years at pre-school: their rights, needs and interests
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 12. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Pohádka jako hudebně integrativní projekt pro předškolní děti a jejich rodiče (tvorba, ověřování, metodické náměty do praxe)
Tale as a musical integrativ project for preschoolers and their parents (creation, authentication, methodological ideas into practice)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kodejška, Miloš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Autorský pohádkový příběh s hudebním námětem jako prostředník ke zkvalitnění spolupráce rodiny a mateřské školy je hlavním cílem diplomové práce. Hudební vývoj dítěte do konce období předškolního věku a jeho následná ...
Author's fairy tale with a musical theme as a means to improve cooperation and kindergarten is the main aim of the thesis. The musical development of the child until the end of the preschool age and its subsequent response ...
Author's fairy tale with a musical theme as a means to improve cooperation and kindergarten is the main aim of the thesis. The musical development of the child until the end of the preschool age and its subsequent response ...
Podpora a rozvoj čtenářské gramotnosti v mateřské škole prostřednictvím moderních autorských pohádek
Support and the development of pre-reading literacy by way of modern authorial fairy tales
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je věnována podpoře a rozvoji čtenářské pregramotnosti v mateřské škole prostřednictvím moderních autorských pohádek. Teoretická část práce je zaměřena na vývoj dítěte předškolního věku v různých aspektech ...
The thesis is devoted to the promotion and development of reading pre-literacy in kindergarten through modern authorial fairy tales. The theoretical part is focused on the development of preschool age children in various ...
The thesis is devoted to the promotion and development of reading pre-literacy in kindergarten through modern authorial fairy tales. The theoretical part is focused on the development of preschool age children in various ...