Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Hudební komunikace, projekce a analogie v muzikoterapeutické praxi u dětí se zdravotním postižením
Music Communication, Projection and Analogy of Handicapped Children in Music Therapy
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 26. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: /Abstract Music Communication, Projection and Analogy of Handicapped Children in Music Therapy Presented work takes an interest in music contents produced by handicapped children attending music therapy sessions. The ...
/ ABSTRAKT HUDEBNÍ KOMUNIKACE, PROJEKCE A ANALOGIE V MUZIKOTERAPEUTICKÉ PRAXI U DĚTÍ SE ZDRAVOTNÍM POSIŽENÍM Prezentovaná práce se zabývá tématem hudebního obsahu u dětí se zdravotním postižením v muzikoterapeutické praxi ...
/ ABSTRAKT HUDEBNÍ KOMUNIKACE, PROJEKCE A ANALOGIE V MUZIKOTERAPEUTICKÉ PRAXI U DĚTÍ SE ZDRAVOTNÍM POSIŽENÍM Prezentovaná práce se zabývá tématem hudebního obsahu u dětí se zdravotním postižením v muzikoterapeutické praxi ...
Týmová spolupráce při rozvoji komunikační schopnosti u žáků s kombinovaným postižením v základní škole speciální
Teamwork in the process of communication ability development of children with multiple disability in special elemantary school
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 01. 02. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Rigorosum thesis in its theoretical part defines the basis and function of communication as well as motivation to communication. It also gives information on disturbed communication abilities, strategy during the therapy ...
Rigorózní práce v teoretické části vymezuje základní podstatu a funkci komunikace, motivaci ke komunikaci. Dále informativně seznamuje s narušenou komunikační schopností, strategií při terapii a terapeutickými metodami ...
Rigorózní práce v teoretické části vymezuje základní podstatu a funkci komunikace, motivaci ke komunikaci. Dále informativně seznamuje s narušenou komunikační schopností, strategií při terapii a terapeutickými metodami ...
Logopedická intervence u dospělých s demencí
Speech intervention for adults with dementia
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Spolupráce s rodinou při vzdělávání dětí od dvou let v mateřské škole
Cooperation with the family in the education of children at an early age
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 26. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The dissertation is devoted to the reality of enrolling early children in kindergarten in the Czech Republic. The topic was examined from the perspective of key actors, ie parents and teachers, through research questions: ...
Disertační práce je věnována realitě zařazování dětí raného věku do mateřské školy České republice. Téma bylo zkoumáno z pohledu klíčových aktérů, tedy rodičů a učitelů prostřednictvím výzkumných otázek: Jaká je dostupnost ...
Disertační práce je věnována realitě zařazování dětí raného věku do mateřské školy České republice. Téma bylo zkoumáno z pohledu klíčových aktérů, tedy rodičů a učitelů prostřednictvím výzkumných otázek: Jaká je dostupnost ...
Fonetická gramotnost českých žáků středních škol v ruském jazyce
Phonetic literacy of Czech secondary school pupils in the Russian language
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žofková, Hana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The dissertation deals with the pronunciation of Czech pupils in the Russian language. In this work, the phonetic literacy is defined and the attention is paid to its formation. The text is divided into three basic parts ...
Disertační práce se zabývá výslovností českých žáků v ruském jazyce. V práci je formulována definice fonetické gramotnosti, pozornost je zaměřena na proces jejího utváření. Text je rozdělen do tří základních částí - první ...
Disertační práce se zabývá výslovností českých žáků v ruském jazyce. V práci je formulována definice fonetické gramotnosti, pozornost je zaměřena na proces jejího utváření. Text je rozdělen do tří základních částí - první ...
Význam podpory komunikačních schopností grafomotorikou u osob s afázií v kontextu komprehenzivní rehabilitace a zlepšení kvality života osob s CMP
The Significance of Supporting Communication Skills with Graphomotorics in People with Aphasia in the Context of Comprehensive Rehabilitation and Improving the Quality of Life of People with Stroke
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 10. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce je zaměřena na podporu komunikačních schopností grafomotorikou v kontextu komprehenzivní rehabilitace, na zlepšení kvality života u osob s afázií po cévní mozkové příhodě a oporu v jejich rodinách. Hlavním ...
The thesis is focused on the support of communication skills by graphomotorics in the context of comprehensive rehabilitation, on the improvement of the quality of life of people with aphasia after stroke and the support ...
The thesis is focused on the support of communication skills by graphomotorics in the context of comprehensive rehabilitation, on the improvement of the quality of life of people with aphasia after stroke and the support ...
Komunikace v asymetrickém vztahu zdravotníka a pacienta
The dynamics of asymmetry in healthcare communication
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rendl, Miroslav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 21. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The communication between patient and healthcare professional is one of the keys to patients' adherence to treatment and to successful therapy; hence communication is a relevant and widely discussed issue of our healthcare. ...
Kvalita komunikace mezi pacientem a zdravotnickým personálem je jedním z klíčových faktorů, které určují spolupráci pacienta na léčbě a s ní spojenou úspěšnost terapie; proto je komunikace důležitým a široce diskutovaným ...
Kvalita komunikace mezi pacientem a zdravotnickým personálem je jedním z klíčových faktorů, které určují spolupráci pacienta na léčbě a s ní spojenou úspěšnost terapie; proto je komunikace důležitým a široce diskutovaným ...
Koktavost - návrh komplexního diagnostického a terapeutického programu pro dospělé s koktavostí s důrazem na desenzibilizaci, recidivu a následnou péči
Stuttering - a Proposal of a Complex Diagnostic-Therapeutic Programme for Adults who Stutter with an Emphasis on Desensitization, Relapse and Follow-up Care
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 20. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this dissertation thesis is to develop a complex diagnostic-therapeutic programme for adults who stutter. The thesis is divided into two parts: theoretical and empirical. The theoretical part consists of 4 ...
Disertační práce má za cíl vypracovat návrh komplexního diagnosticko-terapeutického programu pro dospělého klienta s koktavostí. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část má čtyři kapitoly a byla ...
Disertační práce má za cíl vypracovat návrh komplexního diagnosticko-terapeutického programu pro dospělého klienta s koktavostí. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část má čtyři kapitoly a byla ...
Vliv smyslové deprivace na vývoj dítěte se sluchovým postižením
Influence of sensory deprivation on development of a child with a hearing impairment
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 01. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Abstrackt The thesis Influence of sensory deprivation on development of a child with a hearing impairment is, as the name suggests, focused on stimulus effect subdeprivation / deprivation of a child with hearing impairment. ...
Resumé Rigorózní práce Vliv smyslové deprivace na vývoj dítěte se sluchovým postižením je, jak už z názvu vyplývá, zaměřena na problematiku působení podnětové subdeprivace/deprivace u dítěte se sluchovým handicapem. V práci ...
Resumé Rigorózní práce Vliv smyslové deprivace na vývoj dítěte se sluchovým postižením je, jak už z názvu vyplývá, zaměřena na problematiku působení podnětové subdeprivace/deprivace u dítěte se sluchovým handicapem. V práci ...
Analýza procesu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na inovativní výukové metody, moderní digitální technologie a formativní speciálněpedagogické terapie
Analysis of the process of education of pupils with moderate mental disabilities focusing on innovative teaching methods, modern digital technologies and formative special pedagogical therapies
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorous work deals with the issue of education of pupils with moderate mental disabilities at special elementary schools. The aim of the thesis is to analyze the issue of education of these pupils at special primary ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...