Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 351
Externí evaluace odborných škol realizovaná partnery na stejné úrovni
Peer Review of Vocational Education and Training Schools
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rýdl, Karel
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Peer Review of Vocational Education and Training Schools AUTHOR: Stanislav Michek DEPARTMENT: Department of Primary Education, Charles University in Prague SUPERVISOR: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc. ABSTRACT: The ...
NÁZEV: Externí evaluace odborných škol realizovaná partnery na stejné úrovni AUTOR: Stanislav Michek KATEDRA: Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc. ABSTRAKT: Předmětem zkoumání disertační ...
NÁZEV: Externí evaluace odborných škol realizovaná partnery na stejné úrovni AUTOR: Stanislav Michek KATEDRA: Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc. ABSTRAKT: Předmětem zkoumání disertační ...
Rozhodovací proces rodičů o odkladu povinné školní docházky
Decision - making process of parents in the field of postponing the compulsory school attendance
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Greger, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 06. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce popisuje rozhodovací proces rodičů o odložení povinné školní docházky nebo jejím zahájení v termínu. Kvalitativní výzkum je založený na celkem 41 polostrukturovaných rozhovorech s rodiči a dvou ohniskových ...
This dissertation describes the decision-making process of parents in the field of postponing the compulsory school attendance or starting it on schedule. The qualitative research is based on an aggregate of 41 semi-structured ...
This dissertation describes the decision-making process of parents in the field of postponing the compulsory school attendance or starting it on schedule. The qualitative research is based on an aggregate of 41 semi-structured ...
Empatie učitele v pedagogické teorii a praxi
Empathy of Teacher in Educational Theory and Practice
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 10. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the theme of empathy of teacher in educational theory and teaching practice. Its objective is to bring on an analysis of major Czech and foreign educational theories an overview of empathy as specific ...
Práce se zabývá tematikou empatie učitele v pedagogických teoriích i školní praxi. Jejím cílem je na základě analýzy významných českých a zahraničních pedagogických teorií podat přehled o empatii jako specifické schopnosti ...
Práce se zabývá tematikou empatie učitele v pedagogických teoriích i školní praxi. Jejím cílem je na základě analýzy významných českých a zahraničních pedagogických teorií podat přehled o empatii jako specifické schopnosti ...
Jazyková politika v českých zemích v 18. - 20. století: Škola jako národní politikum
Language Policy in Czech Lands in the 18th-20th century: School as a National Political Issue
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmejkalová, Martina
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 11. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Didaktické využití znalostí, dovedností, učebních strategií a návyků osvojených při učení angličtiny (L2) pro výuku francouzštiny (L3)
Didactic use of knowledge, competence, learning strategies and habits acquired when learning English (L2) in teaching French (L3)
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fenclová, Marie
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 26. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Didactic use of knowledge, competence, learning strategies and habits acquired when learning English (L2) in teaching French (L3) AUTHOR: PhDr. Radek Vít DEPARTMENT: Department of French language and literature ...
NÁZEV: Didaktické využití znalostí, dovedností, učebních strategií a návyků osvojených při učení angličtiny (L2) pro výuku francouzštiny (L3) AUTOR: PhDr. Radek Vít KATEDRA (ÚSTAV): Katedra francouzského jazyka a literatury ...
NÁZEV: Didaktické využití znalostí, dovedností, učebních strategií a návyků osvojených při učení angličtiny (L2) pro výuku francouzštiny (L3) AUTOR: PhDr. Radek Vít KATEDRA (ÚSTAV): Katedra francouzského jazyka a literatury ...
Rozvoj databázového myšlení v kontextu školního vzdělávání
Database thinking development in Context of School Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The term database thinking is understood as group of Competencies that enables working with Database System. Database thinking development is targeted educational incidence to student with the expected outcome ability ...
Hlavním tématem práce je databázové myšlení. Jedná se o soubor kompetencí a způsobu myšlení vedoucího k osvojení práce s databázovým systémem. Rozvoj databázového myšlení je pedagogické působení na žáka za účelem formování ...
Hlavním tématem práce je databázové myšlení. Jedná se o soubor kompetencí a způsobu myšlení vedoucího k osvojení práce s databázovým systémem. Rozvoj databázového myšlení je pedagogické působení na žáka za účelem formování ...
Osobní organizace vysokoškolských studentů
Personal management of university students
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 03. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce se zabývá tématem osobní organizace vysokoškolských studentů v současném dynamickém prostředí vysoké školy. Cílem empirického výzkumu bylo prozkoumat, jak studenti organizují své studium na začátku studia. ...
The aim of the thesis is to explore the first-year undergraduates' strategies of self-management. The thesis contains the theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the transformation of higher education ...
The aim of the thesis is to explore the first-year undergraduates' strategies of self-management. The thesis contains the theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the transformation of higher education ...
Mravní dimenze problematiky sňatku u mladých dospělých
Moral Dimension of Marriage in Young Adults
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klusák, Miroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: The Moral Dimension of Marriage in Young Adults AUTHOR: Alena Pikhartová DEPARTMENT: Department of Psychology SUPERVISOR: PhDr. Miroslav Klusák, CSc. ABSTRACT: The presented thesis is based on a study of moral ...
NÁZEV: Mravní dimenze problematiky sňatku u mladých dospělých AUTOR: Alena Pikhartová KATEDRA: Katedra psychologie ŠKOLITEL: PhDr. Miroslav Klusák, CSc. ABSTRAKT: Předkládaná práce vychází ze studia psychologie morálky a ...
NÁZEV: Mravní dimenze problematiky sňatku u mladých dospělých AUTOR: Alena Pikhartová KATEDRA: Katedra psychologie ŠKOLITEL: PhDr. Miroslav Klusák, CSc. ABSTRAKT: Předkládaná práce vychází ze studia psychologie morálky a ...
Rozšiřování slovní zásoby u romských žáků na druhém stupni ZŠ
Expanding the Vocabulary of Roma Pupils in the Second Level of Primary School
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šebesta, Karel
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The work deals with the acquisition of vocabulary in the period of advanced language development in second-level primary school pupils from different socio-economic and socio- cultural backgrounds. The theoretical section ...
Práce se zabývá osvojováním slovní zásoby v období pozdějšího jazykového vývoje u žáků druhého stupně základní školy z rozdílného socio-ekonomického a socio-kulturního prostředí. Teoretická část resumuje základní poznatky ...
Práce se zabývá osvojováním slovní zásoby v období pozdějšího jazykového vývoje u žáků druhého stupně základní školy z rozdílného socio-ekonomického a socio-kulturního prostředí. Teoretická část resumuje základní poznatky ...
Didaktické aspekty e-learningu ve vzdělávání dospělých
Didactic aspects of e-learning in adult education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 29. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Didactic aspects of e-learning in adult education AUTHOR: Aneta Kalinová DEPARTMENT: Department of Primary Education SUPERVISOR: PaedDr. Nataša Mazáčová, Ph.D. ABSTRACT: The thesis work has resulted from the ...
NÁZEV: Didaktické aspekty e-learningu ve vzdělávání dospělých AUTOR: Aneta Kalinová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky ŠKOLITEL: PaedDr. Nataša Mazáčová, Ph.D. ABSTRAKT: Práce je konkrétním výstupem systemizace ...
NÁZEV: Didaktické aspekty e-learningu ve vzdělávání dospělých AUTOR: Aneta Kalinová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky ŠKOLITEL: PaedDr. Nataša Mazáčová, Ph.D. ABSTRAKT: Práce je konkrétním výstupem systemizace ...