Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Edukace rodičů extrémně nezralých dětí při využívání stimulačních technik pro podporu psychomotorického vývoje
Education for parents of extremely premature infants in the use of stimulation techniques for the support of psychomotor development
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na edukaci rodičů dětí s perinatálními riziky. Práce se zaměřuje na zdůvodnění potřebnosti role speciálního pedagoga v rámci multidisciplinárního týmu terapeutů při práci s dětmi s perinatální ...
Annotation: The thesis is focused on educating parents of children with perinatal risks. The work focuses on justifying the need of special educator within the multidisciplinary team of therapists and his role in the work ...
Annotation: The thesis is focused on educating parents of children with perinatal risks. The work focuses on justifying the need of special educator within the multidisciplinary team of therapists and his role in the work ...
Aktivační centra - celoživotní vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením
Activation centres - lifelong learning of adults with mental disability
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením v kurzech aktivačních center. Cílem práce je představit pilotní projekt aktivačních center jako jednu z možností ...
The master thesis deals with the problem of lifelong learning of adults with mental disability in Activation Centre courses. The aim of this thesis is to introduce the pilot project of Activation Centres as one of the ...
The master thesis deals with the problem of lifelong learning of adults with mental disability in Activation Centre courses. The aim of this thesis is to introduce the pilot project of Activation Centres as one of the ...
Postoje rodičů k integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných škol se zaměřením na integraci dětí s dětským autismem
Parents attitude to integration of children with special needs to common schools focused on integration of children with autism
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Institucionální výchova a vzdělávání dětí v předškolním věku jsou založeny na individuálním přístupu pedagogů mateřských škol. Výchova a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami je z tohoto důvodu vhodná právě ...
Instututional education of preschool children is based on individual attitude of the educators at nursery schools. Education of children with special needs is for that reason just siutable at nursery schools where these ...
Instututional education of preschool children is based on individual attitude of the educators at nursery schools. Education of children with special needs is for that reason just siutable at nursery schools where these ...