Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Srovnání modelů pedagogické přípravy a analýza jejich relevance v získávání a motivaci kvalitních učitelů
Comparative analysis of teacher training systems
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fryč, Jindřich
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Kvalitní vzdělávání vyžaduje kvalitní, spokojené a motivované učitele. Česká republika se však, stejně jako řada dalších vyspělých států, potýká s problémy při získávání nových uchazečů o výkon pedagogické profese. Znát ...
High-quality education requires high-quality teachers. Many countries including the Czech Republic struggle with consistent recruitment of good and motivated candidates to choose a career in education. Low percentage of ...
High-quality education requires high-quality teachers. Many countries including the Czech Republic struggle with consistent recruitment of good and motivated candidates to choose a career in education. Low percentage of ...
Podpora sebevzdělávání a profesního rozvoje učitelů ZŠ od Ostatních přímo řízených organizací MŠMT
Support for elementary school teachers' self-education and professional development from organizations directed by the MEYS
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Zuzana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je identifikovat formy a oblasti podpory učitelů v procesu sebevzdělávání vycházející od vybraných Ostatních přímo řízených organizací MŠMT (OPŘO) a zhodnotit jejich využitelnost pro účely profesního ...
The aim of this thesis is to identify forms and areas of support for teachers in the self-education originating from other selected organizations directly managed by MEYS, and evaluate usability of support for the professional ...
The aim of this thesis is to identify forms and areas of support for teachers in the self-education originating from other selected organizations directly managed by MEYS, and evaluate usability of support for the professional ...