Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Der Hypertext und seine Didaktisierung zur Einübung der produktiven Fertigkeiten im Fremdsprachenunterricht
Hypertext and its didactic process for productive skills practise
Hypertext a jeho didaktizace k nácviku produktivních řečových dovedností
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bučková, Tamara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Hypertext a jeho didaktizace k nácviku produktivních řečových dovedností. ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá využitím hypertextu ve výuce cizího jazyka. V realizovaném pedagogickém výzkumu byl navržen didaktický ...
TITLE: Hypertext and its didactic process for productive skills practise SUMMARY: The Master thesis deals with usage of the hypertext in the foreign language teaching. There was a didactic plan of the e-larning proposed ...
TITLE: Hypertext and its didactic process for productive skills practise SUMMARY: The Master thesis deals with usage of the hypertext in the foreign language teaching. There was a didactic plan of the e-larning proposed ...
Passiv in der juristischen Fachsprache vom deutsch-tschechischen vergleichenden Standpunkt aus. Eine kontrastive Untersuchung
Passive in Legal language in German and Czech. Contrastive analysis
Trpný rod v odborném právním jazyce v němčině a češtině. Kontrastivní analýza
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zeman, Dalibor
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The presented diploma thesis is concerned with German-Czech comparison of the passive voice in legal language. In the theoretical part, the issue of German and Czech passive voice is explained through technical secondary ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá německo-českým srovnáním trpného rodu v právním jazyce. V teoretické části je prostřednictvím odborné sekundární literatury vysvětlena problematika německého a českého pasiva. Jsou zde ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá německo-českým srovnáním trpného rodu v právním jazyce. V teoretické části je prostřednictvím odborné sekundární literatury vysvětlena problematika německého a českého pasiva. Jsou zde ...
Využití tabletů ve výuce německého jazyka
Usage of Tablets in German Language Teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The master thesis deals with the topic of including and using tablets in the process of the German language teaching. In its first three chapters, it lays down the basic facts and observation relevant to the usage of a ...
Tato diplomová práce se zabývá tematikou začleňování a využívání tabletů ve výuce německého jazyka. Ve třech kapitolách teoretické části jsou nastíněny základní fakta a poznatky, které jsou relevantní pro použití tabletu ...
Tato diplomová práce se zabývá tematikou začleňování a využívání tabletů ve výuce německého jazyka. Ve třech kapitolách teoretické části jsou nastíněny základní fakta a poznatky, které jsou relevantní pro použití tabletu ...
Výužití interaktivní tabule při osvojování sloves ve výuce německého jazyka
Utilizing an interactive whiteboard to learn verbs in German lesson
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 10. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená diplomová práce "Využití interaktivní tabule při osvojování sloves ve výuce německého jazyka" se v teoretické části věnuje aspektům, které ovlivňují výuku a tedy i přípravu interaktivních materiálů. Praktická ...
The aim of this master's thesis, "Utilizing an interactive whiteboard to learn verbs in German lesson" is presented in two parts. The theoretical part is devoted to aspects which influence teaching, and therefore the ...
The aim of this master's thesis, "Utilizing an interactive whiteboard to learn verbs in German lesson" is presented in two parts. The theoretical part is devoted to aspects which influence teaching, and therefore the ...