Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Nerovnosti v procesu učení se cizímu jazyku
Inequality in Foreign Language Learning
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rýdl, Karel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: Inequality in Foreign Language Learning Author: Jitka Suchardová Nováková Department: Deparment of Education Supervisor: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc. Abstract: This dissertation draws on sociological assumptions ...
Název: Nerovnosti v procesu učení se cizímu jazyku Autor: Mgr. Jitka Suchardová Nováková Katedra: Katedra pedagogiky Školitel: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc. Abstrakt: Tato disertace vychází ze sociologických závěrů, podle ...
Název: Nerovnosti v procesu učení se cizímu jazyku Autor: Mgr. Jitka Suchardová Nováková Katedra: Katedra pedagogiky Školitel: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc. Abstrakt: Tato disertace vychází ze sociologických závěrů, podle ...
Motivační práce učitele matematiky
Motivation work of a teacher of Mathematics
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 03. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: Motivation work of a teacher of Mathematics Author: Mgr. Ivana Stoupová Department: Department of Mathematics and Mathematical Education Abstract: The topic of this work is the motivation of pupils in teaching of ...
Název práce: Motivační práce učitele matematiky Autor: Mgr. Ivana Stoupová Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Abstrakt: Tématem této práce je motivace žáků ve výuce matematiky. Práce navazuje na diplomovou ...
Název práce: Motivační práce učitele matematiky Autor: Mgr. Ivana Stoupová Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Abstrakt: Tématem této práce je motivace žáků ve výuce matematiky. Práce navazuje na diplomovou ...
Využití výukových CD-ROMů při hodinách přírodopisu a biologie na ZŠ a SŠ
Use of Educational CD-ROMs in Science and Biology Teaching at Lower and Upper Secondary Schools
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Information and communication technologies (ICT) are a daily part of everyone's life. Therefore in this work I continue in topic of my thesis, in which I created and verified in practice educational program (software) ...
Informační a komunikační technologie (ICT) jsou každodenní součástí života každého z nás. Proto v této práci navazuji na svou diplomovou práci, ve které jsem vytvořila a v praxi ověřila výukový program "Mikrobiologie". ...
Informační a komunikační technologie (ICT) jsou každodenní součástí života každého z nás. Proto v této práci navazuji na svou diplomovou práci, ve které jsem vytvořila a v praxi ověřila výukový program "Mikrobiologie". ...
Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení
Pupils attributional tendencies and learning instrumentality
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Pupils attributional tendencies and learning instrumentality AUTHOR: Mgr. Barbora Saitlová DEPARTMENT: Charles University in Prague - Faculty of Education SUPERVISOR: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRACT: ...
NÁZEV: Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení AUTOR: Mgr. Barbora Saitlová KATEDRA: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRAKT: V disertační práci se ...
NÁZEV: Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení AUTOR: Mgr. Barbora Saitlová KATEDRA: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Isabella Pavelková, CSc. ABSTRAKT: V disertační práci se ...
Kognitivní, emocionální a behaviorální dimenze strachu v úkolových situacích v matematice
Cognitive, emotional and behavioral dimension of test anxiety in school task situations in mathematics
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 02. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Test anxiety is a phenomenon that can be commonly encountered at school. Test anxiety can be seen as a substantial non-intellectual factor affecting the quality of pupils' school work. In the literature we can find a form ...
Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
Vliv praktické výuky na motivaci žáků středních škol ke studiu biologie
Influence of practical courses on the upper secondary school students' motivation to study biology
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlasová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Důvody poklesu zájmu žáků o přírodní vědy a o studium těchto věd jsou předmětem výzkumu v rozvinutých zemích včetně České republiky již několik dekád. Zároveň je klíčovou otázkou jak je možné žáky k zájmu o přírodní vědy ...
The reasons for the decline in students' interest in science have been studied for the last decades. The key question is how to stimulate this interest and motivate students and pupils to study science. Part of this thesis ...
The reasons for the decline in students' interest in science have been studied for the last decades. The key question is how to stimulate this interest and motivate students and pupils to study science. Part of this thesis ...
Addictive behaviour on the Internet
Návykové chování na internetu
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kalina, Kamil
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 09. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ADDICTIVE BEHAVIOUR ON THE INTERNET Petra Vondráčková Abstract: This doctoral thesis is about addictive behaviour on the Internet which is studied on three different levels: general population level (quantitative approach), ...
ZÁVISLOSTNÍ CHOVÁNÍ NA INTERNETU Petra Vondráčková Abstrakt: Tato práce se věnuje tématu závislostního chování na internetu, které mapuje na třech různých úrovních: na úrovni obecné populace (kvantitativní přístup), a ...
ZÁVISLOSTNÍ CHOVÁNÍ NA INTERNETU Petra Vondráčková Abstrakt: Tato práce se věnuje tématu závislostního chování na internetu, které mapuje na třech různých úrovních: na úrovni obecné populace (kvantitativní přístup), a ...
Rozvoj pěveckých dovedností žáků 1. ročníku základní školy
Development of singing skills of 1st grade pupils at elementary school
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavíková, Marie
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 29. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Development of singing skills of 1st grade pupils at elementary school AUTHOR: PaedDr. Dana Martinková DEPARTMENT: Department of musical education SUPERVISOR: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc. ABSTRACT: Work deals ...
NÁZEV: Rozvoj pěveckých dovedností žáků 1. ročníku základní školy AUTOR: PaedDr. Dana Martinková KATEDRA: Katedra hudební výchovy ŠKOLITEL: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc. ABSTRAKT: Práce se zabývá možnostmi rozvoje ...
NÁZEV: Rozvoj pěveckých dovedností žáků 1. ročníku základní školy AUTOR: PaedDr. Dana Martinková KATEDRA: Katedra hudební výchovy ŠKOLITEL: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc. ABSTRAKT: Práce se zabývá možnostmi rozvoje ...
Metoda CLIL a její aplikace v biologii
CLIL method and its application in Biology
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: CLIL (Content and Language Integrated Learning) is a modern form of interdisciplinary teaching linking teaching subject and language teaching. The work builds on the thesis, in which I created and Science worksheets in ...
Metoda CLIL (Content and Language Integrated Learning) představuje moderní interdisciplinární formu výuky propojující vyučovaný předmět a jazykovou výuku. V rigorózní práci navazuji na svou závěrečnou práci, ve které jsem ...
Metoda CLIL (Content and Language Integrated Learning) představuje moderní interdisciplinární formu výuky propojující vyučovaný předmět a jazykovou výuku. V rigorózní práci navazuji na svou závěrečnou práci, ve které jsem ...
Model tvorby motivačních prvků výuky chemie na SOŠ nechemického zaměření
Model of creating motivational items for use in non-chemical vocational schools
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pumpr, Václav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Model of creating motivational items for use in non-chemical vocational schools SUMMARY: Presently, there have been significant reforms in the field of education in progress in the Czech Republic. Among others, ...
NÁZEV: Model tvorby motivačních prvků výuky chemie na SOŠ nechemického zaměření SOUHRN: V současné době dochází v České republice k reformám v oblasti vzdělávání. Mimo jiné jsou nahrazovány dříve platné standardy vzdělávání ...
NÁZEV: Model tvorby motivačních prvků výuky chemie na SOŠ nechemického zaměření SOUHRN: V současné době dochází v České republice k reformám v oblasti vzdělávání. Mimo jiné jsou nahrazovány dříve platné standardy vzdělávání ...