Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 31
Role a podoba cílů v koučování
Role and the form of the goals in coaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Heider, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 05. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is to describe the role of the goals in coaching with focus on their form and their possible impact on the coaching process. The topic of the goals is presented from the several perspectives ...
Diplomová práce se zabývá tématem role a podoby cílů v koučování. Téma je nahlédnuto z několika perspektiv, které jsou vzájemně konfrontovány. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou ...
Diplomová práce se zabývá tématem role a podoby cílů v koučování. Téma je nahlédnuto z několika perspektiv, které jsou vzájemně konfrontovány. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části jsou ...
Strategie akulturace a vyjednávání identity z pohledu studentů s migrační zkušeností
Strategies of acculturation and identity negotiation from the perspective of students with experience of migration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Machovcová, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Nevlastní sourozenci očima biologických dětí pěstounů
Foster Siblings in Eyes of Biological Children of Foster Parents
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Rozdílné přijímání informací a jejich zpracování odlišnými sociálními skupinami ve vzdělávání
Different accepting of informations and their processing by divergent social group in education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Validizace nástroje pro zjišťování učební motivace Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS) v českých podmínkách
Validation of learning motivation measure Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS) in the Czech environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stuchlíková, Iva
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This master's these is considering the relationship between achievement goals and parenting styles. In the theoretic part of the thesis there are described current findings in the area of development individual achievement ...
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi výkonovými cíli dosahování úspěchu a výchovným stylem rodičů. V teoretické části jsou popsány dosavadní poznatky z oblasti vývoje výkonových cílů jedince do období adolescence z ...
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi výkonovými cíli dosahování úspěchu a výchovným stylem rodičů. V teoretické části jsou popsány dosavadní poznatky z oblasti vývoje výkonových cílů jedince do období adolescence z ...
Představy mladých dospělých o partnerských vztazích a manželství
Young Adults' Ideas about Romantic Relationships and Marriage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Presslerová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis presents a study of young adults' ideas about romantic relationships and marriage. The theoretical part defines the issues of the young adulthood period of development, the romantic relationships and marriage. ...
Diplomová práce předkládá studii představ mladých dospělých lidí o partnerských vztazích a manželství. Teoretická část vymezuje problematiku vývojového období mladé dospělosti, partnerských vztahů a manželství. Empirická ...
Diplomová práce předkládá studii představ mladých dospělých lidí o partnerských vztazích a manželství. Teoretická část vymezuje problematiku vývojového období mladé dospělosti, partnerských vztahů a manželství. Empirická ...
Snubní prsteny - jejich význam, symbolika a atraktivita pro současné manželství
Wedding rings - their meaning, symbolism and attractiveness for current marriage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Presslerová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis brings suggestions into the field of couple and family psychology. The main topic of this thesis is wedding rings regarded from the perspective of psychology. The theoretical part develops topics such ...
Tato diplomová práce přináší podněty do oblasti psychologie rodiny a partnerství. Hlavním tématem práce jsou snubní prsteny, na které je pohlíženo v psychologickém kontextu. Teoretická část otevírá témata, jako je historie, ...
Tato diplomová práce přináší podněty do oblasti psychologie rodiny a partnerství. Hlavním tématem práce jsou snubní prsteny, na které je pohlíženo v psychologickém kontextu. Teoretická část otevírá témata, jako je historie, ...
Interference při vizuálním rozpoznávání scenérií - modifikace Stroopova experimentu
Interference in scene recognition - modification of the Stroop experiment
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lukavský, Jiří
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Interakce vyučujících a rodičů v kontextu školní úspěšnosti a neúspěšnosti žáků
Interaction of teachers and parents in the context of school success and unsuccess
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Optimálna osobnosť - výsledky testu integrity u slovenského súboru
Optimal personality - integrity test results of Slovak sample
Optimální osobnost - výsledky testu integrity u slovenského souboru
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Preiss, Marek
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen