Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Význam psa v životě dítěte mladšího školního věku
The role of pet - dog in preadoslescent child's life
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 17. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Význam psa v životě dítěte mladšího školního věku ABSTRAKT: Text je zaměřený na vztah mezi dítětem v mladším školním věku a psem v rodině. Teoretická část této práce shrnuje dosavadní poznatky ohledně historie a ...
TITLE: The role of pet - dog in preadolescent child's life SUMMARY: This thesis is focused on the relationship between a school-aged child and a dog in his or her family. The theoretical part presents actual findings in ...
TITLE: The role of pet - dog in preadolescent child's life SUMMARY: This thesis is focused on the relationship between a school-aged child and a dog in his or her family. The theoretical part presents actual findings in ...
Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou
Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 28. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
TITLE: Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis. ABSTRACT This text is focused on recognition of impacts of the specific learning disabilities ...
TITLE: Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis. ABSTRACT This text is focused on recognition of impacts of the specific learning disabilities ...
Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnoózou
Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Perception and coping with the specific learning disabilities impacts on everyday life of children with this diagnosis. ABSTRACT This text is focused on recognition of impacts of the specific learning disabilities ...
NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
NÁZEV: Percepce a zvládání dopadů specifických poruch učení na každodenní život dětí s touto diagnózou ABSTRAKT Text se zaměřuje na rozpoznání dopadů specifických poruch učení na každodenní život, jak je vnímají samy děti ...
Problémové děti v mateřské škole z pohledu učitele
Problematic children in nursery school from perspective of the teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část se zabývá typologií některých problémových oblastí u dětí předškolního věku, faktory které ovlivňují jeho osobnost, důležitostí prevence, diagnostiky a nápravy. Praktická část je zaměřena na výzkum vedoucí ...
Teoretická část se zabývá typologií některých problémových oblastí u dětí předškolního věku, faktory které ovlivňují jeho osobnost, důležitostí prevence, diagnostiky a nápravy. Praktická část je zaměřena na výzkum vedoucí ...
Teoretická část se zabývá typologií některých problémových oblastí u dětí předškolního věku, faktory které ovlivňují jeho osobnost, důležitostí prevence, diagnostiky a nápravy. Praktická část je zaměřena na výzkum vedoucí ...
Sebepojetí dětí z dětských domovů a z rodin
Self-Concept of Children from Institutional Care and Families
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou sebepojetí dětí ve věku 11 - 12 let. Jejím cílem je charakterizovat sebepojetí dětí tohoto věku v závislosti na typu výchovné péče. To je pojeno s popsáním a porozuměním odlišnostem ...
This thesis deals with self-concept of children in the range of age 11-12 years. The aim of the thesis is to describe self-concept of children related to a kind of institutional care. The author attempts to understand and ...
This thesis deals with self-concept of children in the range of age 11-12 years. The aim of the thesis is to describe self-concept of children related to a kind of institutional care. The author attempts to understand and ...
Rodina a její význam v životě dítěte
Family and its Importance in a Child's Life
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sotáková, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá rodinnou výchovou a důležitostí rodiny pro dítě předškolního věku. Teoretická část zpracovává odborné poznatky o dítěti předškolního věku a rodinné výchově. Dále se v práci zabývám pojmem rodina, ...
This thesis deals with family education and the importance of family for the child of preschool age. The theoretical part provides expert knowledge of the child of preschool age, family upbringing. Furthermore it describes ...
This thesis deals with family education and the importance of family for the child of preschool age. The theoretical part provides expert knowledge of the child of preschool age, family upbringing. Furthermore it describes ...