Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Problematika vstupu dítěte do mateřské školy
Problems of child's admission to the nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 29. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis pursues problems of child's admission to the nursery school, subsequent adaptation of a child to a group of their peers in the nursery school setting. It also deals with the problems of adaptation and integration ...
Diplomová práce je věnována problematice vstupu dítěte do mateřské školy, následné adaptace dítěte do skupiny vrstevníků v prostředí mateřské školy. Zabývá se také problematikou adaptace a integrace dítěte se sluchovým ...
Diplomová práce je věnována problematice vstupu dítěte do mateřské školy, následné adaptace dítěte do skupiny vrstevníků v prostředí mateřské školy. Zabývá se také problematikou adaptace a integrace dítěte se sluchovým ...
Rituály dětí předškolního věku při vstupu do mateřské školy
Rituals of preschool children who entering the kindergarden
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 04. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Podněty z pedagogiky C.Freineta pro naši primární školu
C. Freinet's pedagogy for primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 19. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá pedagogikou Célestina Freineta a zaměřuje se na techniku meziškolní korespondence. Teoretická část stručně charakterizuje rysy Freinetovy pedagogiky, popisuje pojetí jednotlivých předmětů a ...
This diploma thesis treats of Célestin Freineťs pedagogy and it focuses on the technique of interscholastic correspondence. The theoretical part briefly characterizes the features of Freineťs pedagogy, describes the ...
This diploma thesis treats of Célestin Freineťs pedagogy and it focuses on the technique of interscholastic correspondence. The theoretical part briefly characterizes the features of Freineťs pedagogy, describes the ...