Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Vztah mezi syndromem vyhoření a sociální oporou ve škole
The relationship between burnout and social support at school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the burnout syndrome in primary school teachers. The field of interest of this thesis is the relation between the burnout syndrome and the social support offered by individual schools. It ...
Tato diplomová práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů a učitelek základních škol. Oblastí zájmu této práce je vztah syndromu vyhoření a sociální opory, kterou učitelům dané školy nabízí, především se zaměřuje na ...
Tato diplomová práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů a učitelek základních škol. Oblastí zájmu této práce je vztah syndromu vyhoření a sociální opory, kterou učitelům dané školy nabízí, především se zaměřuje na ...
Žáci s náročným chováním jako zdroj zátěže učitelů 1. stupně ZŠ
Children with challenging behaviour as a source of burden for primary school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the challenging behaviour of children from the perspective of first grade primary school teachers who perceive this behaviour as a significant source of professional stress. The aim of the thesis is ...
Diplomová práce se zabývá náročným chováním žáků pohledem třídních učitelů prvního stupně základní školy, kteří toto chování vnímají jako významný zdroj profesní zátěže. Cílem diplomové práce je zmapovat, které formy chování ...
Diplomová práce se zabývá náročným chováním žáků pohledem třídních učitelů prvního stupně základní školy, kteří toto chování vnímají jako významný zdroj profesní zátěže. Cílem diplomové práce je zmapovat, které formy chování ...
Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol
Burnout syndrome of kindergarten teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RÉSUMÉ Diplomová práce se věnuje stresu a syndromu vyhoření. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je míra psychické zátěže s ohledem na syndrom vyhoření a zmapovat výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol. ...
RESUME This diploma is dedicated to stress and burnout syndrom. Objective of this diploma is to find out what is the rate of mental strain concerning burnout syndrom and to map occurence of burnout syndrom for kindergarten ...
RESUME This diploma is dedicated to stress and burnout syndrom. Objective of this diploma is to find out what is the rate of mental strain concerning burnout syndrom and to map occurence of burnout syndrom for kindergarten ...
Individualizovaný přístup k žákovi na počátku vzdělávání jako prevence školních obtíží
Individualized approach to student early learning at the start to prevent school difficulties
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zjistit a představit, jak nahlížejí učitelé 1. tříd na možnosti realizace individualizovaného přístupu z hlediska prevence školních obtíží. Pro dosažení tohoto cíle byla zvolena metoda ...
The aim of this diploma thesis is to find out and present primary school teachers' attitude to the possibilities of the implementation of an individualized approach in terms of the prevention of school difficulties. The ...
The aim of this diploma thesis is to find out and present primary school teachers' attitude to the possibilities of the implementation of an individualized approach in terms of the prevention of school difficulties. The ...
Komunikace s rodiči z pohledu začínajícího učitele
Communication with parents from a perspective of a beginning teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The object of my dissertation is to introduce the issue of communication between the parent and the inexperienced teacher. The theoretical part is based on the research literature, and it is devoted to various forms of ...
Předmětem mé diplomové práce je přiblížení problematiky komunikace mezi rodičem a začínajícím učitelem. V teoretické části se budu za pomoci odborné literatury věnovat formám komunikace a efektivní komunikaci s rodiči. ...
Předmětem mé diplomové práce je přiblížení problematiky komunikace mezi rodičem a začínajícím učitelem. V teoretické části se budu za pomoci odborné literatury věnovat formám komunikace a efektivní komunikaci s rodiči. ...
Zkušenosti homosexuálních učitelů a učitelek na českých základních školách
Expiriences of male and female LGB teachers at Czech primary schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 09. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce "Zkušenosti homosexuálních učitelů a učitelek na českých základních školách" hledá odpověď na otázku, jak homosexuální učitelé nakládají ve své pedagogické praxi se svou sexuální orientací. Od tohoto se ...
My bachelor's thesis "Experiences of LGB teachers in Czech primary schools" seeks to describe how homosexual teachers deal with their sexual orientation in their pedagogical practice. This then raises further questions, ...
My bachelor's thesis "Experiences of LGB teachers in Czech primary schools" seeks to describe how homosexual teachers deal with their sexual orientation in their pedagogical practice. This then raises further questions, ...
Postoj učitelů k asistentům pedagoga
Teachers attitudes towards teachers assistants
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 08. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen