Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Syndrom vyhoření u učitelů: Copingové strategie učitelů
Burnout Syndrome of Teachers: Teacher's Coping Strategies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: communication with pupils and their parents, stress in relation with teacher's role as well as
Učitelství řadíme mezi pomáhající profese charakteristické vysokou mírou stresu. Při jeho dlouhodobém působení se u vyučujících může rozvinout syndrom vyhoření. Ve své práci jsem se zaměřila na stresové faktory, prožívání ...
Učitelství řadíme mezi pomáhající profese charakteristické vysokou mírou stresu. Při jeho dlouhodobém působení se u vyučujících může rozvinout syndrom vyhoření. Ve své práci jsem se zaměřila na stresové faktory, prožívání ...
Interakce ve škole: vyjednávání žákovských a učitelských rolí
Interaction at school: negotiation of pupil and teacher roles
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bittnerová, Dana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 05. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 5 ABSTRACT This thesis deals with interaction in educational environment, i.e. mutual interaction between two subjects (teachers and students) and their influence on one another during the educational process, with each ...
4 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá interakcí ve škole, tedy vzájemným působením a ovlivňováním se dvou subjektů (učitele a žáků) v průběhu výchovně vzdělávacího procesu. Jednotliví aktéři interakce zastávají různé sociální ...
4 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá interakcí ve škole, tedy vzájemným působením a ovlivňováním se dvou subjektů (učitele a žáků) v průběhu výchovně vzdělávacího procesu. Jednotliví aktéři interakce zastávají různé sociální ...