Search
Now showing items 1-5 of 5
Metoda Wanda jako prostředek učící se organizace v prostředí základní školy
Wanda method as a tool of the learning organization in primary school
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Poche Kargerová, Jana
Date Issued: 2018
Date of defense: 21. 05. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Diplomová práce zkoumá přínosy metody Wanda jako jednoho z prostředků učící se organizace v rámci základní školy. Teoretická část se věnuje profesnímu rozvoji učitele, zabývá se konceptem učící se organizace a podmínek ...
This diploma theses aims to examine the benefits of the method Wanda as a tool of the learning organization in primary school. The theoretical part focuses on the professional development of teachers, deals with the concept ...
This diploma theses aims to examine the benefits of the method Wanda as a tool of the learning organization in primary school. The theoretical part focuses on the professional development of teachers, deals with the concept ...
Možnosti a meze využití interaktivních elektronických výukových materiálů ve výuce na 1. stupni ZŠ
Possibilities and limits of using interactive electronic learning materials in primary schools
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Mazáčová, Nataša
Date Issued: 2018
Date of defense: 21. 05. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Cílem práce je analyzovat a shrnout dosavadní poznatky a názory učitelů týkající se interaktivních elektronických výukových materiálů, jejich zdrojů a následného využití ve výuce na 1. stupni základní školy. Teoretická ...
The aim of this thesis is to analyse and provide a summary of the existing knowledge and teachers' attitudes regarding the usage and sources of interactive electronic learning materials in primary schools. Furthermore, the ...
The aim of this thesis is to analyse and provide a summary of the existing knowledge and teachers' attitudes regarding the usage and sources of interactive electronic learning materials in primary schools. Furthermore, the ...
Diferenciace a individualizace výuky nadaných žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ
Differentiation and individualization of teaching gifted with ADHD at primary school
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Krčmářová, Tereza
Date Issued: 2018
Date of defense: 05. 09. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: This master thesis aims to introduce and describe effective strategies and teaching methods that teachers of gifted pupils with ADHD use and during which the different educational needs of these learners are taken into ...
Diplomová práce si klade za cíl předložit a popsat efektivní strategie a výukové metody využívané učiteli nadaných žáků s ADHD, během kterých dochází k zohledňování rozdílných vzdělávacích potřeb těchto žáků. Tato práce ...
Diplomová práce si klade za cíl předložit a popsat efektivní strategie a výukové metody využívané učiteli nadaných žáků s ADHD, během kterých dochází k zohledňování rozdílných vzdělávacích potřeb těchto žáků. Tato práce ...
Prevence šikany na 1. stupni ZŠ
Bullying prevention in primary school
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Poche Kargerová, Jana
Date Issued: 2018
Date of defense: 23. 05. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Diplomová práce se věnuje prevenci šikany se zaměřením na žáky prvního stupně základní školy a charakter práce je teoreticko-výzkumný. Teoretická část poskytuje hlubší pohled na problematiku šikany, objasňuje vztahy mezi ...
The master's thesis is devoted to bullying prevention with a focus on primary school pupils. It has both theoretical and empirical character. The theoretical part provides a deeper insight into the issue of bullying clarifies ...
The master's thesis is devoted to bullying prevention with a focus on primary school pupils. It has both theoretical and empirical character. The theoretical part provides a deeper insight into the issue of bullying clarifies ...
Specifika práce začínajícího učitele při začleňování žáka s odlišným mateřským jazykem na české primární škole
Specifics of the work of a novice teacher when integrating a pupil with a different mother tongue at a Czech primary school
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Horáčková, Klára
Date Issued: 2018
Date of defense: 21. 05. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tato práce se zabývá problematikou práce začínajícího učitele, v jehož třídě je přítomen žák s odlišným mateřským jazykem. Jejím cílem je zjistit jednotlivá specifika, která provázejí práci začínajících učitelů při začleňování ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...