Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Badatelský způsob výuky na ZŠ
Research-like education in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vančata, Václav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V diplomové práci vycházíme z celoevropské problematiky poklesu zájmu o přírodní vědy a jejich studium. V souvislosti s tímto tématem jsme provedli literární rešerši. Mapovali jsme literaturu vztahující se k problematice ...
In this thesis, we assume a pan-European issue of the decline of interest in science and science education. In connection with this issue we conducted a literature search. We have also mapped the literature related to the ...
In this thesis, we assume a pan-European issue of the decline of interest in science and science education. In connection with this issue we conducted a literature search. We have also mapped the literature related to the ...
Využití školní zahrady ZŠ Hostýnská pro výuku přírodopisu
Using school garden to teach biology in ZŠ Hostýnská school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jančaříková, Kateřina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce má za cíl komplexně popsat přírodní podmínky na školní zahradě ZŠ Hostýnské a zhodnotit její využitelnost pro výuku přírodopisu. V teoretické části přestavuje význam školních zahrad pro výchovu a vzdělávání, ...
The thesis aims on complex description of environmental features of ZŠ Hostýnská school ground and evaluating its using for teaching biology. In theoretic part the importance of school grounds for educating is introduced, ...
The thesis aims on complex description of environmental features of ZŠ Hostýnská school ground and evaluating its using for teaching biology. In theoretic part the importance of school grounds for educating is introduced, ...