Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Přijetí a vývoj dítěte se sluchovým postižením ve slyšící rodině
Acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá přijetím a vývojem dítěte se sluchovým postižením ve slyšící rodině. Teoretická část se v první kapitole zabývá sluchovým postižením a základní terminologií oboru. Druhá kapitola se věnuje možnostem ...
This thesis deals with the acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family. The first chapter of the theoretical part deals with hearing impairment and the basic terminology of the discipline. ...
This thesis deals with the acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family. The first chapter of the theoretical part deals with hearing impairment and the basic terminology of the discipline. ...
Neslyšící dítě a možnosti jeho výchovy a vzdělávání
Deaf child and the possibilities of his upbringing and education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Neslyšící dítě a jeho výchova v rodině
Deaf child and his upbringing in a family
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 27. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Logopedická intervence u dospělých s demencí
Speech intervention for adults with dementia
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Plánování budoucnosti v rodinách s dítětem s mentálním postižením
Planning of future in families with a child with intellectual disability
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 28. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou plánování budoucnosti v rodinách s dítětem s mentálním postižením. V teoretické části je vymezena definice rodiny, specifika rodiny s dítětem s mentálním postižením, sociální služby pro ...
This work deals with the issue of future planning in families with a child with mental disabilities. The theoretical part outlines the definition of a family, the specifics of families with a child with mental disabilities, ...
This work deals with the issue of future planning in families with a child with mental disabilities. The theoretical part outlines the definition of a family, the specifics of families with a child with mental disabilities, ...
Nadané děti s ADHD v rodině
Families of gifted children with ADHD
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kadrnožková, Monika
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 20. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je zaměřena na tématiku dvojí výjimečnosti u dětí školního věku. Zabývá se specifiky nadaných dětí s ADHD. Cílem práce je zjistit a popsat, jak rodiny přistupují k péči o nadané děti s ADHD. Cílem je také zjistit a ...
This thesis is focused on the topic of twice-exceptionality in children of school age. It deals with the specifics of gifted children with ADHD. The theoretical part defines basic concepts such as giftedness, intelligence, ...
This thesis is focused on the topic of twice-exceptionality in children of school age. It deals with the specifics of gifted children with ADHD. The theoretical part defines basic concepts such as giftedness, intelligence, ...