Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Co-operation between school and family
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 26. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou. Teoretická část charakterizuje dítě předškolní věku. Popisuje jednotlivé oblasti jeho vývoje. Mapuje možnosti spolupráce školy a mateřské školy ...
The dissertation deals with the forms of cooperation between family and kindergarten. The theoretical part characterizes the preschool child. It discribes each area of preschool children′s evolution? It maps the possibilities ...
The dissertation deals with the forms of cooperation between family and kindergarten. The theoretical part characterizes the preschool child. It discribes each area of preschool children′s evolution? It maps the possibilities ...
Vzdělávání dětí s odlišným mateřským jazykem v prostředí mateřské školy
Education of children with different mother tongue in kindergarten environment
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rychlíková, Marie
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vzdělávání romských dětí na české škole aneb jak jsme na tom u nás v Náchodě
Romany children education in Czech school system and its realization in Náchod
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Vzdělávání romských dětí na české škole aneb jak jsme na tom u nás v Náchodě AUTOR: Jan Vajsar KATEDRA: Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc. ABSTRAKT Diplomová práce je návrhem ...
TITLE: Romany children education in Czech school system and its realization in Náchod AUTHOR: Jan Vajsar DEPRATMENT: Primary Education Department SUPERVISOR: prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc. ABSTRACT This dissertation is ...
TITLE: Romany children education in Czech school system and its realization in Náchod AUTHOR: Jan Vajsar DEPRATMENT: Primary Education Department SUPERVISOR: prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc. ABSTRACT This dissertation is ...
Nadaný žák a jeho začlenění do kolektivu třídy
Gifted student, and its integration into the classroom collective
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře se začleněním nadaného dítěte do kolektivu třídy. Teoretická část se zaměřuje na identifikaci nadaných dětí, jejich chování mezi vrstevníky a role ve skupinách. Dále se zabývá ...
The main goal of this thesis is to familiarize the reader with the inclusion of the gifted child into the classroom collective. The theoretical part focuses on the identification of gifted children, their behavior among ...
The main goal of this thesis is to familiarize the reader with the inclusion of the gifted child into the classroom collective. The theoretical part focuses on the identification of gifted children, their behavior among ...
Trendy ve vývoji zahraničních primárních škol
Latest Trends in Primary School Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The study focuses on problems which appear to be fundamental in primary school education. The work si centred on reading and readerś literacy in primary school. The work is also focused on issues that seem to be fundamental ...
Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře s obecnými trendy rozvoje primární školy s důrazem na čtení a čtenářskou gramotnost v primární škole. Práce je dále zaměřena na problémy, které se jeví jako zásadní v evropském ...
Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře s obecnými trendy rozvoje primární školy s důrazem na čtení a čtenářskou gramotnost v primární škole. Práce je dále zaměřena na problémy, které se jeví jako zásadní v evropském ...
Proměny postavení dítěte ve společnosti
Child's social status transformation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dobiášová, Pavla
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Linda Bratková Proměny postavení dítěte ve společnosti TITLE: Child's social status transformation AUTHOR: Linda Bratková DEPARTMENT: Primary Education Department SUPERVISOR: Mgr. Pavla Dobiášová ABSTRACT: The dissertation ...
Linda Bratková Proměny postavení dítěte ve společnosti NÁZEV: Proměny postavení dítěte ve společnosti AUTOR: Linda Bratková KATEDRA: Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Pavla Dobiášová ABSTRAKT: Diplomová práce ...
Linda Bratková Proměny postavení dítěte ve společnosti NÁZEV: Proměny postavení dítěte ve společnosti AUTOR: Linda Bratková KATEDRA: Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Pavla Dobiášová ABSTRAKT: Diplomová práce ...
Komunikace rodiny a školy na 1. stupni základní školy v současnosti
Communication between a family and a school directed to the contemporary elementary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této práce je zjistit, zda komunikace s neúplnou/"nespolupracující" rodinou je z pohledu učitelů náročnější. Jaké mohou být problémy v komunikaci s rodinou žáka, jak jim lze předcházet, popřípadě je řešit. Ve druhé ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...