Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Autoevaluace střední školy z aspektu dalšího vzdělávání zaměstnanců
Secondary School Self-Evaluation in Terms of In-Service Training for Employees
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlov, Ivan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis comprehensively introduces the issue of in-service training of pedagogical staff with a focus on secondary school teachers as one of the areas of school self-evaluation. In-service teacher training comes ...
Diplomová práce komplexně představí problematiku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků se zaměřením na učitele střední školy jako jednu z oblastí autoevaluace školy. Další vzdělávání pracovníků se dostává do popředí ...
Diplomová práce komplexně představí problematiku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků se zaměřením na učitele střední školy jako jednu z oblastí autoevaluace školy. Další vzdělávání pracovníků se dostává do popředí ...
Kompetenční profil ředitelů škol a jejich další vzdělávání
Competence profile of headteachers and their in-service training
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trojan, Václav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 31. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Závěrečná práce se zabývá problematikou profesních kompetencí ředitelů škol a z nich vycházejících potřeb jejich dalšího vzdělávání. Daná problematika je posuzována s ohledem na stupeň školy a fázi profesní dráhy ředitele. ...
The thesis deals with the issues of headteachers' vocational competences and their needs for in-service training. The issue is assessed with regard to school degree and a phase of headmaster's career. The thesis is based ...
The thesis deals with the issues of headteachers' vocational competences and their needs for in-service training. The issue is assessed with regard to school degree and a phase of headmaster's career. The thesis is based ...
Připravenost absolventů vzdělávacích kurzů na hlavního vedoucího zotavovacích akcí pro děti a mládež k výkonu funkce
Readiness of graduates of educational courses for the main leader of recovery events for children and youth to perform the function
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šťastný, Vít
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem práce je zjistit subjektivní vnímání kvality vzdělávacího kurzu hlavního vedoucího a jeho praktického přínosu pro absolventy a také zanalyzovat obsahovou stránku samotného kurzu. Na základě těchto zjištění ...
The main goal of the thesis is to find out the subjective perception of the quality of the main leader's educational course and its practical benefits for graduates and to analyze the theoretical content/content part of ...
The main goal of the thesis is to find out the subjective perception of the quality of the main leader's educational course and its practical benefits for graduates and to analyze the theoretical content/content part of ...
Kvalita procesů dalšího vzdělávání
Quality of further education processes
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veteška, Jaroslav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je identifikovat rozdíly ve vnímání kvality procesů dalšího vzdělávání z pohledu účastníka, lektora a ředitele vzdělávací instituce. Dílčím cílem práce je potvrdit, či vyvrátit hypotézu stanovenou ...
The aim of this diploma thesis is to identify differences in the perception of the quality of further education processes from the viewpoint of the participant, the lecturer and the director of the educational institution. ...
The aim of this diploma thesis is to identify differences in the perception of the quality of further education processes from the viewpoint of the participant, the lecturer and the director of the educational institution. ...
Kvalita dalšího vzdělávání v neformálních vzdělávacích institucích
Quality of adult education in non-formal educational institutions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 13. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá tématem kvality v dalším neformálním vzdělávání z pohledu manažerů a klientů neformálních vzdělávacích institucí. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké je pojetí kvality v dalším vzdělávání na základě ...
This thesis is focusing on the quality in adult education from the point of view of managers and clients of non-formal educational institutions. The aim of this thesis is to find out the conception quality in adult educations ...
This thesis is focusing on the quality in adult education from the point of view of managers and clients of non-formal educational institutions. The aim of this thesis is to find out the conception quality in adult educations ...
Možnosti uplatnění konceptu celoživotního vzdělávání v pražských základních uměleckých školách
Possibilities of Application of the Concept of Lifelong Education in Basic Art Schools in Prague
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tureckiová, Michaela
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRAKT Tato práce řeší možnosti uplatnění konceptu celoživotního vzdělávání v základních uměleckých školách. Cílem práce je navržení základního modelu vzdělávání dospělých aplikovatelného v základních uměleckých školách. ...
1 ABSTRACT The thesis discusses possibilities of application of the concept of lifelong education in Basic Art Schools. The goal of the thesis is to propose a basic model of adult education which could be applied in Basic ...
1 ABSTRACT The thesis discusses possibilities of application of the concept of lifelong education in Basic Art Schools. The goal of the thesis is to propose a basic model of adult education which could be applied in Basic ...
Motivace a bariéry dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol
Motivation and Barriers to Continuing Education of Secondary School Teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veteška, Jaroslav
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis is theoretically empirical and deals with the current topic of motivation and barriers to further education of teachers at secondary schools in the Czech Republic. The author chose this topic, because ...
Diplomová práce je teoreticko empirická a zabývá se aktuálním tématem motivace a bariér dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách v České republice. Autorka si zvolila tuto oblast, protože téma ...
Diplomová práce je teoreticko empirická a zabývá se aktuálním tématem motivace a bariér dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách v České republice. Autorka si zvolila tuto oblast, protože téma ...
Respektování didaktických zásad během kurzů dalšího vzdělávání
Respecting didactic principles in further education courses
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tureckiová, Michaela
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 05. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with verification of respecting didactic principles by further education lecturers. The theoretical part contains defining concepts connected with educational process of adults including placing ...
Diplomová práce se zabývá ověřením, zda lektoři dalšího vzdělávání respektují během svých kurzů didaktické zásady. Teoretická část práce obsahuje vymezení příslušných pojmů souvisejících se vzdělávacím procesem dospělých ...
Diplomová práce se zabývá ověřením, zda lektoři dalšího vzdělávání respektují během svých kurzů didaktické zásady. Teoretická část práce obsahuje vymezení příslušných pojmů souvisejících se vzdělávacím procesem dospělých ...
Komparace metod vzdělávání ve školství, vězeňské službě a zdravotnictví
Comparison of education methods in education, prison and health services
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafránková, Jana Marie
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a vzdělávacích metod v oblasti školství, vězeňské služby a zdravotnictví a zjištěním, jaké metody dalšího vzdělávání jsou žádoucí, a to z toho důvodu, aby mohlo ...
The master thesis deals with further education and training in the fields of prison and health services and education. It describes which methods are required in further education and why they can contribute to more efficient ...
The master thesis deals with further education and training in the fields of prison and health services and education. It describes which methods are required in further education and why they can contribute to more efficient ...
Specifika edukace a aktivizace seniorů v rezidenčních zařízeních
Specifics of education and activation of seniors in residential facilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veteška, Jaroslav
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the issue of education and activation of seniors in residential facilities - homes for the elderly. In the theoretical part it deals with the quality of life of seniors, motivation for further education, ...
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace a aktivizace seniorů v rezidenčních zařízeních - domovech pro seniory. V teoretické části se věnuje kvalitě života seniorů, motivaci k dalšímu vzdělávání, mezigeneračnímu ...
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace a aktivizace seniorů v rezidenčních zařízeních - domovech pro seniory. V teoretické části se věnuje kvalitě života seniorů, motivaci k dalšímu vzdělávání, mezigeneračnímu ...